BoSJo Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Jeg ville satt en ved hver port. Da har du resten av plassen inn over til oppmaksinering av M biler Slipper å flytte rundt på ting for å få en bil på bukken. Påse at man sætter bukkene slik at det går an å kjøre bilen inn, lukke porten, og så stadig kan åpne alle døre uten at dem banker opp i bukken. Og så er du også tvunget til å rydde etter deg når du er ferdig med å skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 var egentlig noe slikt jeg hadde tenkt fra starten av, trekke bukkene litt innover slik at man får plass til å åpne alle dører og slikt. tror planen var ca 5 meter fra portene. da har jeg 3 meter fra bukk til vegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Da er flisleggingen godt i gang og bukker er innkjøpt! legger ved noen bilder.. innredningen skal males og pusses, skal bli oppbevaring for ploeringsmiddel og diverse slikt.. skal stå i indre delen av garasjen(kosedelen)hehe gutterom!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 ///M Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Kan bare si ett ord til dette: PERKELE Drømmebygg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Rått ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Kunne tilbragt noen timer i en sånn garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 hadde du plantegnin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 skal få ordnet det når jeg kommer til Norge i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Denne var rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 saft suse! For en flott garasje... Har bare skumlest gjennom tråden, så skal ikke garantere at det ikke har blitt nevnt før. Men hva med en aldri så liten lakkboks i et av hjørnene? Bør vel få plass til det... \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 takker gutter...er selv veldig fornøyd med resultatet.blir ikke lakkboks med det første iallefall, men får se etterhvert. ikke vert hjemme på 5 mnd så blir spennende å komme hjem på fredag.. glede glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Satan for ett bygg Tror jeg selger huset å bygger noe i stil med det der jeg altså hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 da skjer det ting igjen. godt å komme hjem å styre litt selv.. har montert litt innredning og slikt.. Stakkars hund, ligger der hver kveld å passer på at alt blir gjort sjikkelig.. ser ut som ho koser sæ da........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 da er løftebukkene ankommet. ble hentet i harstad i dag.. ikke mye å se da, ligger godt innpakket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå