h4ns3n Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Å herre min hatt, for en drømmegarasje!! Tørr jeg spørre mye du har måtte lagt ut for noe sånt? Uten bilene som skal stå inni selvsagt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Takker, dette koster, men er jo tross alt en leilighet på 100kvm i 2 etasjen. pris, tja sånn ca hva man betaler for en grei enebolig/leilighet.. kostnader kan selvsagt begrenses noe, men her er ikke spart på så mye som du ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Våren nermer seg.... Go påske allesammen. bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk33to Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 fy satan for en flott garasje... jeg vet nå hvem jeg skal smiske godt med når jeg trenger og skru på e30 cab`en min hehe.... bor på Stokmarknes selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Da får jeg kjøpe meg en grei enebolig/leilighet før jeg begynner å bygge min drømmegarasje tror jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Helt rå garasje. Hadde vært en drøm å hatt en sånn garasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe30coupe Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Er drømmen å ha en sånn garasje ja:) heldig du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 smisking er lov vettu.... greit å ha selskap til skruing av og til... Stokmarknes e jo ikje langt unna.. må kansje arrangere en BMW garasje kveld når æ kommer hjem da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 takk for alle kommentarer folkens.... kommer flere bilder så snart jeg kommer hjem.. fått ryddet litt og fått opp løftebukker om en ukes tid. tjoho.. da blir det garasjesalg av E34 deler!!! 2 nesten komplette biler hugges...++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 bukker montert og første skruing av bil er påbegynt.. mangler enda å få lagt flis i den ytterste delen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 ååh... ikke bare LITT missunnelig heller da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 takker takker ble kjempefornøyd med resultatet så langt.. mangler bare litt fliser og opprydding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Litt mere bilder sånn bare for gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Ombygd bmw M5 som er solgt.. Bare til info så er det ALARM på hele garasjen.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Sweet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå