bmwkizn Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 JAJA..du har ihvertfall bygd alle "gutters" drøm når det gjelder garasje nå sånt kunne jeg å tenkt meg..men "mannen i gata" har ikke råd til slikt .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Takker alle for hyggelige komentarer og slikt! Har jobba og slete hardt for å få drømmen oppfylt da jeg er en av "mennene i gata". dette koster meg mye og jeg har selvsagt lån på en god del av bygget... godt å få realisert drømmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 ja som du sier hadde jeg bare fått lån på noe sånt :S hellrått bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Sava! dette er det råeste. Kunne bodd i noe sånt resten av livet:D kos deg å nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Da har det endelig blitt tid til litt rydding og slikt i garasjen.. kosekrok med pc og sofa er i havn..... deilig å se framgang i ett slik prosjekt som dere ser har jeg fått lakkert en E30 cab på veggen!!!! TØFT!!! hengeren er lakkert og skal stilles ut i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Sykkelen er tilsalgs!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 ble rå den lakkeringa på veggen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 gullene mine plassert i kosekroken. Scooter henger som har fått seg litt lakk.. Fikk meg pluttselig ett prosjekt.. lett skadet 518 som jeg vurderte å hugge.. men så fikk jeg arbeidslyst og----- plutselig tilbake på veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Utrolig fin den garasjen din har blitt. Rett og slett HEFTIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Er det noen i vesterålen som lakkerer motiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Ja er en kar som ikke bor så langt unna meg... har ikke drevet med lakkering så lenge, men har tegnet og slikt hele livet.. utrolig dyktig kar... blir utstillinger på night of thunder og diverse messer... ligger en del bilder på : http://jungeltelegrafen.vol.no/View/sho ... mitStartN= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Vi vurderer å motivlakkere hele min E34 518 for utstillinger og reklame.. kan bli tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 fytti f før en garasje... e det kun til privat bruk heller blir det brukt til bedrift? allså du har verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Er i utgangspunktet til privat/hobbybruk... men registrerer firma for å utføre oljeskifte og lettere reperasjoner.... men vil ikke ha for mye jobb heller.. er jo koserom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Den garasjen kunne eg ha flytta rett inn i. hehe herlige plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå