asv Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Jeg må si at selv drømmegarasjen min er ikke halvparten så stor som den du har bygd! Fristende å vinne i lotto, rive låven og bygge noe slikt! (kan tenke meg at den er omtrent de samme dimensjonene i dag, men bygd en gang før krigen) Angående BMW skilt: du kan ikke få noen til å skjære ut i samme stil som porsche bokstavene, i waterjet eller noe sånn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Takker folkens.. tenkte å få skåret ut i samme stil men også med rondellen i tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 noe nytt her da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 skjer litt avogtil her, har nå kjøpt meg et E30 prosjekt som skal påstartes så snart som mulig... kommer update snart her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 En liten oppdatering fra Nord. da er vårpussen godt i gang og vinterlagringen annses som avsluttet. litt bilda av bilene som har stått i dvale i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Elsker den garasjen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Du har herved bygd garasja mi din j¤%"# ! Hehe... flott kåk! Kjekk tråd å følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 da skjer det ting igjen i garasjen min... flislegging av resterende del i verksted er i gang. har fått på hulvet i leiligheten og ting nærmer seg å bli ferdig... mye som må ryddes vekk før flisleggingen starter, men blir bra når alt kommer på sin faste plass igjen.. Flislegging på G gulv i leiligheten i 2 etg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 fy fahn! jeg vil bli milljonær å lage en slik!! dritfett golv i leiligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 takker takker. er selv veldig fornøyd med bygget selv om det koster litt... litt flere bilder av siste ukes innsats.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Blir helt sinnsykt bra! Misunner deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 enig med Martin her jeg blir misunnelig her nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 takker, der kom endelig litt nye bilder også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Hva jobber du med? hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Hva jobber du med? hehehehe vil nesten si, flislegger eller elektrikker mtp alle spottene i taket i leiligheten hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå