raynik Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 kjøpte sandblåseskapet hos http://www.garage15.no soper service, betalte ca 10.000 med frakt.... supert redskap å ha tilgjengelig, har alltid drømt om ett slikt skap..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Tenkte på hele garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Mer informasjon om den 745'n takk.. km-stand, tilstand, planer f.eks:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 hehe hva garasjen har kostet skal man ikke snakke så mye om, men har blitt en del kroner... 745`n er i rimelig grei stand, var litt rust i dørk og litt slikt... planen er ikke en strøken bil men en bra bil i bruksstand.. alle forstillingsdeler og foringer bak blir skiftet. nye H&R fjærer og bilstein dempere.. nye bremseskiver og klosser...osv osv--ting går ikke så fort da man har mange prosjekter og ting ellers som skal gjøres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Da er Orginal BBS front fanger og diverse småing ankommet... litt dårlig med bilder da jeg sitter på jobb..... Redskapsbod er bygget i friperoden hjemme så ble avglemt å ta bilder...mange ting pågang som dere skjønner. Har en E30 som også er tatt inn i garasjens varme for å bli vinterbil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Var jeg som lovte litt oppdateringer her for en stund siden. vært mye jobbing så har vært gjort veldig lite.. fått M-tech 1 styling på vinterbilen nå... før bilde...gjør seg bra med M-tech 1--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 skjedde litt ting i høstmørket.... fått laget en liten benk og klargjort sveisebenk..bare litt rydding som gjenstår nå.. fått gjort lite på prosjektene mine, men har fått kjøpt en delebil å en gravemaskin..hehe var med i en liten advends kalender der jeg vant en tøff BMW slede... litt bilder under bygging, litt kaotisk Taaaaadaaaa..ferdig bare litt rot igjen på den gamle benken.. Graveren, IHI 55J..... delebilen E30 325 ett lite stemningsbilde fra kroken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 drømmegarasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSJ Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Syyykt! Litt av en garasjeplass du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Fyfan for en garasje:) Hva heter hun til venstre på bildet her? Ligner fælt på ei som gikk på høyskolen på Nesna, men kommer ikke på hva hun heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Ann-Eirin Dahlheim... trur ikke ho har gått på skole der....men søstra Hege-Beate har gått der... må vel legge ut litt oppdateringer i samme slengen. endelig fått ryddet litt.... greit å få oversikt hva som befinner seg innenfor veggene.... Sto en slik å ventet på meg når jeg kom hjem.. kjekk liten sak.. Så fikk jeg meg pluttselig en GSX1100 også i garasjen... mye rart man samler på... kosekroken er tilbake fra rotet. jammen var der en benk også under deler og rot... Fått startet på E23 prosjektet mitt igjen.. så reiser man pluttselig på jobb igjen, så er det bare å fylle opp litt plass igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Helt vilt Raymond! Konge garasje og opplegg! Var ikke klar over att du hadde så fete lønninger for å gå med henda i lomma på vigra! Pluss att jeg ikke hadde sett for meg att du var en supermekker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 hehe du vet Geir at det er ikke alt som er som man tror.... skal vel ikke skryte på meg super lønninger, handler vel mer om prioriteringer. Nytter ikke å klø seg på balla når man er hjemme, holder å gjøre det på jobben..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Polaris Indy GT Widetrak du har der? Flott scooter det Litt vanskelig å styre når man har lite trykk på skiene kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Hei.. kan nok stemme det.. er riktig det med styringen, og er litt smalt belte , blir litt vinglete hvis ikke begge legger seg riktig i helninger og svinger.. men ellers en super skuter. har kjøpt den for å ha den på hytten.. blir kjekt mmmm ikke helt inne på disse polaris, denne heter vist Indy Trail Deluxe... så er nok ikke helt samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå