snurresprett Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 fett prosjekt, vedder på det er mange som misunner deg en slik garasje, meg inkludert men angående gulv er det ikke mulig å legge epoxy maling over flisene, da blir det lettere å holde reint, og slipper å slite på flisene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Har selv granittfliser i garasjen, tåler mye juling de, er godt fornøyd med gulvet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Blir sjalu når jeg leser om sånne garasjer Helst skulle jeg hatt større garasjen enn hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Steike du er heldig. Jeg har en garasje på 50Kvm grunnflate og full høyde i 2`etg. Men 180Kvm overgår alt. Det er bare 20kvm mindre enn hele huset mitt Misunne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 Har tenkt lenge på dette, og endelig er det muligheter å realisere drømmen... 180 er stort ja, en er overrasket selv hvor lite det faktisk ser ut..... blir 5 meter høyde på ca 80 kvm.. dette for å få god gøyde til løftebukker og slikt... Gleder meg som en unge på julaften til å få den ferdig til bruk.. GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Har tenkt lenge på dette, og endelig er det muligheter å realisere drømmen... 180 er stort ja, en er overrasket selv hvor lite det faktisk ser ut..... blir 5 meter høyde på ca 80 kvm.. dette for å få god gøyde til løftebukker og slikt... Gleder meg som en unge på julaften til å få den ferdig til bruk.. GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN "Løftebukker" skriver du. Skal du ha flere? Har tenkt og fjerne noe av taket\gulvet mellom 1 og 2 etg. selv til sommeren og montere en løftbukk. Det er Über luxus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Dette blir tøft! Legg epoxy på gulvet, fint og veldig enkelt å holde rent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 Tenkte 2 styk, men i første omgang blir det en.. Dette blir koserom for gutta.. Epoxy er dyrt, noe dritt dersom du skader det-.. har vert inne på tanken men tror jeg går for fliser, er ett bra alternativ til Epoxy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Dette så stilig ut Hvor har du hentet skisse og tegninger over garasjen? Har tenkt å gjøre noe slikt selv.. Hva må til for og få det registrert som leilighet og garasje, eller bare en av delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Har fått byggmester til å godkjenne tegninger pluss at tegninger og diverse må godkjennes av kommunen.Har fått tegnet alt gjennom ett firma. Ellers må det leveres byggesøknad og slikt, men dette ordner byggmesteren. er ikke helt enkelt dersom du ikke har byggmester som står til ansvar over bygget. Min er ikke registrert som leilighet, bare 2 etasjer ... var ikke noe problem det iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Det her så skikkelig gromt ut Gleder meg til å se hvordan den blir til slutt. Det finnes fordeler med å bo litt grisgrendt ja Har noen planer for verksted/garasje selv, men har ikke kommet i gang enda, siden jeg bor på gård har jeg god plass, men samtidig er det mer enn et par biler som skal inn også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 STEIKE.... slik vil jeg ha. Jeg har også planer om å bygge meg en garasje til våren, men tviler at den blir av denne dimmensjonen!! Stå på, du er ett forbilde for alle oss som sliter med en bedre halvdel som påstår at " det skal jo bare være en bil der inne" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Hehe å ikke ha en bedre halvdel har sine fordeler i perioder.. derfor bygges dette før halvdelen er i hus, og her blir ikke noe delt bo ved gifting nei.. garasjen er og forblir min...... "det skal ikke bare en bil " inn der nei... kjerringa kan bo i huset ho..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Har fått byggmester til å godkjenne tegninger pluss at tegninger og diverse må godkjennes av kommunen.Har fått tegnet alt gjennom ett firma.Ellers må det leveres byggesøknad og slikt, men dette ordner byggmesteren. er ikke helt enkelt dersom du ikke har byggmester som står til ansvar over bygget. Min er ikke registrert som leilighet, bare 2 etasjer ... var ikke noe problem det iallefall. Ok takk Planen var at jeg selv skulle bo i "penthouse" leiligheta på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Ringer til deg med denne jeg http://inpoc.no/shop/lurofonen/index.vsp?id=11030 Regner med det også følger med et lite hjørne til 7`ern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå