HagenJR Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Drømmegarasje, tror jeg må ta meg entur å se når jeg skal til Sortland i sommer Må vel oppgradere min litt etterhvert jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Drømmegarasje, tror jeg må ta meg entur å se når jeg skal til Sortland i sommer Må vel oppgradere min litt etterhvert jeg også Du er velkommen på besøk når du kommer nordover, bare å ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Da er min garasje nesten helt ferdig. Bare en vask og noe småtteri igjen Hadde fest der i går, og det funka det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 se der ja.. grattis med nydelig garasje... ble sinnsykt nice det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Er det der en Grimstad Garasje, Yngve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Er det der en Grimstad Garasje, Yngve? Nei nei, hjemme mekka sææl den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Er det der en Grimstad Garasje, Yngve? Nei nei, hjemme mekka sææl den her Hvor mye koster takstoler til ett slikt prosjekt sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Hm, jeg har kjøpt takstoler til havle, og laga resten. Husker ikke hva de kosta, ble ikke så galt. Jeg får en del % her og der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 drømme garasje...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 drømme garaser mente jeg...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sulle Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Å steik, kommer ned dit å bor med deg jeg. har ikke garasje jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Må vel oppdatere litt her også, ser det er lenge siden sist. slenger ut ett par bilder av den øvre delen... samt litt hva som skjer ellers i garasjen. Ting begynner å ta litt form i øvre etasje også, bruker nå denne til kontorer. Litt dårlige mobilbilder..men men.. Stue Kjøkken krok Sjefens kontor Bilvask av nyinvesteringen på G. E12 oppstillt utenfor med tidsriktig trebåt på slep. E23 panorama... Skal se om jeg får tatt noen bilder nå som bilene står lagret i garasjen...har 4 bmwer plassert her nå. E30, E12, E34 og E23 samt en tohjulstraktor og en GSX1100ES. Kjekt med leketøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Raynic hvor mange kvm? Din garasje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 ca 170-180 i grunnflate tror den er 19x9,5 meter. Er min garasje ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Hvordan i helvete har du fått bygge det? Ingen hus på tomta? Må ha kostet typ 1,7 mill å bygge eller no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå