Hansh Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Burde du ikke hatt litt mer takhøyde i garasjedelen så du fikk inn en bukk? Står vel tidligere i tråden at det skal være 2 etasjers høyde i fremste del av garasjen og det burde jo holde fint til en bukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2008 stemmer det 5 meter i den færste delen, ca 8 meters lengde fra port Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 da er veggene oppe og taksperrer kommer opp i denne uken.. deilig å se at ting skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 nei fahn.. har du sett.. dette blir stooort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Fy flate:) Drømmeprosjekt. Blir diger den der... Ser veldig bra ut, gleder meg til å se flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 tror dette blir helt toppers ja., er like spennende for meg som dere... sitter i kina på jobb så er bare oppdatert med bilder fra byggingen... Gleder meg litt til å reise hjem om 2 uker for å si det slik...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Da er taksperrene på plass... ble bra utsikt fra toppen... satan satan æ glede æ te å reise hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 jeeeez... i mine villeste drømmer hadde ikke min garasje blitt så stor... (eller, kanskje nesten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 ååå fy, den blir jo stoooooooooooor:D meg vil ha<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 sinnsykt det der er stort. tøff garasje du får deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Takker, blir nok noen guttekvelder her tenker jeg ja,,,,,,,,,,,,,,, her blir det særeie hvis man finner sæ hokjønn...... eller hvis her er noen pene mekaniker damer som søker stor garasje og kar så PM.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2008 da er gips kommet på veggene utvendig... .. må bare si at dette blir stort, ser større ut enn forventet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Hvorfor er det brukt bare noen innvendige gipsplater? Dette hadde vært skikkelig digg og bygd! Driver bare å bygger eneboliger for tida jeg.. Ikke fult så gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 det med gipsen kan æ ikke svare deg på. sitter i kina og får bare bilder av framgangen.. Har byggmester som bygger og står for prosjekteringen. litt spessielt bygg ja, men er jo på størrelse med en STOR enebolig. blir gøy å få ferdigstilt prosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Ser nice ut: Blir digert ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå