///FredriK.S Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 helt extremt! hadde aldri Forestilt meg en slik Garasje! blir gøy å se når alt er ferdig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Dette må være noe av det råeste jeg har sett. Blir utrolig spennende å se hvordan det blir! Genialt å ha så ekstremt mye varm, tør og bra opplyst plass gitt.. og når man blir lei kan man bare tusle opp i leiligheten sin over "garasjen" . Fantastisk rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Tror dette blir bra, har gjort valg som er kvalitets gjennomtenkt hele veien.. koster litt ekstra men er verdt det i lengden... blir industriflis på gulvet, vegger blir gips med andre harde plater utenpå... Bare for å si det hvis noen lurer så er jeg ikke noen bortsjemt pappagutt me ræva full av penger..... jobber og sliter for å realisere guttedrømmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Blir HELT RÅTT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Bare for å si det hvis noen lurer så er jeg ikke noen bortsjemt pappagutt me ræva full av penger..... jobber og sliter for å realisere guttedrømmen!! Hehe, tror mange kjenner noen som jobber offshore o.l. og dere har som regel godt med penger men fy faen som de jeg kjenner jobber for dem.. Ville ikke tenkt så mye på DET stemplet om jeg var deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 hehe tenker ikke på det stempelet i det heletatt... men regner med det er mange der ute som ikke tenker slik.... Alt er en prioteringssak.....og kunne etter min mening ikke prioritert bedre..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 innerst inne i helvette............. det der var helt forjævlig rått!!!!! drømmeplass !!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 http://s522.photobucket.com/albums/w345 ... ction=view¤t=IMG_0533.jpg her ligger nye oppdaterte bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Blir bare bedre og bedre dette Når er det det skal stå ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Drit tøft! Ser morsomt ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 skal stå ferdig i løpet av høsten, begynner å kle veggene innvendig i neste uke.. så regner med at i slutten av september så er det stort sett bare flisene på gulvet som ikke er helt ferdige.. Skal gjøre en del ting selv når jeg kommer hjem i september. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Noen som har der der jeg Ser ut en kjempe garasje det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 litt oppdaterte bilder på side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking86 Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 va utrolig rått, drømmehus d der, va litt kjipa med at utsikten va snudd rett i fjellet istedenfor ut mot sjøen der som garasjeingangen e da, for eg skimtet på d ene bilde der at d va ganske fett utsikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 er ganske fet utsikt ja, utsikten er ikke noe problem, blir terasse og uteplass ned på siden. har morgensol og sol helt til ettermiddagen på fjellsiden... er ikke så galt som d ser ut som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå