ripex Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Mine adaptive lykter på min E60 dreier seg bare til høyre men ikke til venstre. Hvorfor?Noen forslag?
todleif Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Har aldri vært borti adaptive lykter. men dei må vel få eit signal når rattet svinges. Sia feilen er på begge sider, er nok feilen før signalet blir delt til lyktene. Håper det er andre som har meir peiling på dette
ripex Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 Lyktene dreier seg bare når jeg styrer til høyre ,men når jeg styrer til venstre står de bare i midt stilling de dreier ikke til venstre.
Bonden Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Med bilen parkert/lav hastighet og lysbryter i auto posisjon skal lampene kun svinge høyre det er slik det er konstruert.
ripex Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 Takk for svaret! Da blei jeg litt klokere idag også...
Haug530D Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Takk for svaret! Da blei jeg litt klokere idag også... Instruksjonsbok er en fin ting hvis man har det
Boddiz Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Med bilen parkert/lav hastighet og lysbryter i auto posisjon skal lampene kun svinge høyre det er slik det er konstruert. Hvorfor er det slik da?
ripex Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Joa den er fin å se på,men det står på tysk så jeg skjønner ikke så mye hva som står i den.
JoCCe Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Med bilen parkert/lav hastighet og lysbryter i auto posisjon skal lampene kun svinge høyre det er slik det er konstruert. Hvorfor er det slik da? Godt spørsmål, lurer selv på det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå