Gå til innhold

Ren Idioti!!!

knut_olestad
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva blir boten for to dager for gammelt prøveskilt (hvis det var dette som gjorde at han ikke stoppet)? Hva vil det koste i bot + evnt fengselsstraff + å fikse en M5? Tror nok jeg vile tatt boten ja hehe

Pluss også på et regresskrav for å reparere politibilen, så blir nok totalsummen enda litt høyere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir boten for to dager for gammelt prøveskilt (hvis det var dette som gjorde at han ikke stoppet)? Hva vil det koste i bot + evnt fengselsstraff + å fikse en M5? Tror nok jeg vile tatt boten ja hehe

Og hva ville det kostet hvis han hadde klart å slippe unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlige mange BMW'er som kjører sine siste turer i Rauma...

Farlig mange biler generelt som kjører sine siste turer i Rauma... 8)

Sant det. I det siste har det vært veldig mange som har kræsjet her. Stort sett sjåfører med "fersk lapp". -Det skal bli interessant å følge med i vinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva ville det kostet hvis han hadde klart å slippe unna?

Slippe unna?

Gammel M5 med prøveskilt i ei lita bygd som Åndalsnes, etter å ha kjørt fra lokalt politi som lå på hjul en stund? Hvor lenge hadde det gått før de stod på døra tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slippe unna?

Gammel M5 med prøveskilt i ei lita bygd som Åndalsnes, etter å ha kjørt fra lokalt politi som lå på hjul en stund? Hvor lenge hadde det gått før de stod på døra tror du?

Og om de står på døra di,da er du dømt eller?

Tror du på julenisser også? =) Politiet er ikke dumme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slippe unna?

Og om de står på døra di,da er du dømt eller?

I dette tilfellet, ja!

Kjørte gjennom kontroll og nekta å stoppe når de vinka han inn, for så å kjøre som en ....... med to politibiler på hjul med godt synlige prøveskilt som var utgått. Da er du rett og slett hjernedød om du tror du slipper unna. Politet har nok målinger på ham opp mot 200kmh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du på julenisser også? =) Politiet er ikke dumme.

Gjør vel strengt tatt ikke det,men vet at politiet ikke kan ture fram som de vil.

Det som er fint med rettssystemet i norge er at i stort sett alle saker må man ha bevis.

Og ja,jeg snakker av erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike folk som dette her har jeg absolutt null respekt for, håper de hindrer ham i å kjøre bil på en 5-6år.

Tidlig på ettermiddagen kjører han en M5 alt det den går gjennom tettbebyggelse og 100 vis av møtende biler på tildels svingete og uoversiktlig vei. gjennom 50 soner med skolebarn på vei hjem fra skolen!

Hvordan er det mulig å ikke fordømme slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...