mhane Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Vet ikke om jeg ville ha kjøpt den bilen uansett, ettersom jeg leser her at han trengte ny hardykobling og mellomakslingsopplagring så er det vel mer som er gåent på den bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hva blir boten for to dager for gammelt prøveskilt (hvis det var dette som gjorde at han ikke stoppet)? Hva vil det koste i bot + evnt fengselsstraff + å fikse en M5? Tror nok jeg vile tatt boten ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Jepp ikke så veldig smart det der,vis man først skal stikke av så bør det være godt gjennom tenkt sånn som di gjør i getaway.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hva blir boten for to dager for gammelt prøveskilt (hvis det var dette som gjorde at han ikke stoppet)? Hva vil det koste i bot + evnt fengselsstraff + å fikse en M5? Tror nok jeg vile tatt boten ja hehe Pluss også på et regresskrav for å reparere politibilen, så blir nok totalsummen enda litt høyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hva blir boten for to dager for gammelt prøveskilt (hvis det var dette som gjorde at han ikke stoppet)? Hva vil det koste i bot + evnt fengselsstraff + å fikse en M5? Tror nok jeg vile tatt boten ja hehe Og hva ville det kostet hvis han hadde klart å slippe unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Farlige mange BMW'er som kjører sine siste turer i Rauma... Farlig mange biler generelt som kjører sine siste turer i Rauma... Sant det. I det siste har det vært veldig mange som har kræsjet her. Stort sett sjåfører med "fersk lapp". -Det skal bli interessant å følge med i vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hva blir boten for to dager for gammelt prøveskilt (hvis det var dette som gjorde at han ikke stoppet)? Hva vil det koste i bot + evnt fengselsstraff + å fikse en M5? Tror nok jeg vile tatt boten ja hehe Og hva ville det kostet hvis han hadde klart å slippe unna? Slippe unna? Gammel M5 med prøveskilt i ei lita bygd som Åndalsnes, etter å ha kjørt fra lokalt politi som lå på hjul en stund? Hvor lenge hadde det gått før de stod på døra tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 hehe 'Rauma, where M5's go to die.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Slippe unna? Gammel M5 med prøveskilt i ei lita bygd som Åndalsnes, etter å ha kjørt fra lokalt politi som lå på hjul en stund? Hvor lenge hadde det gått før de stod på døra tror du? Og om de står på døra di,da er du dømt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hvorfor kjøper folk biler hvis de ikke har råd til skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Slippe unna? Gammel M5 med prøveskilt i ei lita bygd som Åndalsnes, etter å ha kjørt fra lokalt politi som lå på hjul en stund? Hvor lenge hadde det gått før de stod på døra tror du? Og om de står på døra di,da er du dømt eller? Tror du på julenisser også? =) Politiet er ikke dumme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Slippe unna? Gammel M5 med prøveskilt i ei lita bygd som Åndalsnes, etter å ha kjørt fra lokalt politi som lå på hjul en stund? Hvor lenge hadde det gått før de stod på døra tror du? Og om de står på døra di,da er du dømt eller? I dette tilfellet, ja! Kjørte gjennom kontroll og nekta å stoppe når de vinka han inn, for så å kjøre som en ....... med to politibiler på hjul med godt synlige prøveskilt som var utgått. Da er du rett og slett hjernedød om du tror du slipper unna. Politet har nok målinger på ham opp mot 200kmh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Tror du på julenisser også? =) Politiet er ikke dumme. Gjør vel strengt tatt ikke det,men vet at politiet ikke kan ture fram som de vil. Det som er fint med rettssystemet i norge er at i stort sett alle saker må man ha bevis. Og ja,jeg snakker av erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Beviset er at de så ham kjøre bilen. Tror det holder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Slike folk som dette her har jeg absolutt null respekt for, håper de hindrer ham i å kjøre bil på en 5-6år. Tidlig på ettermiddagen kjører han en M5 alt det den går gjennom tettbebyggelse og 100 vis av møtende biler på tildels svingete og uoversiktlig vei. gjennom 50 soner med skolebarn på vei hjem fra skolen! Hvordan er det mulig å ikke fordømme slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå