kt Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Har montert M5 stoler i en 2006mod 520d. får ikke el-justeringen til å fungere. noen som vet hva som å gjøres??????
Bonden Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Dette vil muligens bli noe vanskelig å få til å virke ,det er nok ikke lagt opp ledninger til alle fungsjonene på stolen fra styreenheten i bilen.Og det må kansje legges inn en ny FA kode som gjør at bilen vet at disse stolene nå er ettermontert .Dette er en kode som BMW Norge må lage til deg (kjøpes) og den må legges inn av et BMW verksted med tester for dette.
Mikke1981 Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Jøss skal det være så vanskelig allså? På min E39 så var kontakter å allt ferdig måtte bare legge opp en skikkelig + ledning så fungerte allt som det skulle. Jeg har El M5 seter i min.
Saltkjelen Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Det som er med E60 M5 setene er at det er mange flere funksjoner enn det som var i E39 M5. Jeg vil tro du hadde originale seter og delelektrisk setejustering siden du nå får problemer?
kt Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 har hatt tester på bilen, fra den kan man kjøre alle funksjoner. men knappene virker ikke. er heller ingen feilkoder på setene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå