Boddiz Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1718415 Link til annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Hva følger med av hjul, anlegg og deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 18toms sommer,15toms alu vinter,mp3 spiller,audiobank komponentsett i hatthylle,xelent front,kabler ligge ferdig til sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 tommy vi bytter i den blå bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 haha,morsomt!! har den heller til garasjepynt da som den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 bumpibump, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 Yess! Da har vi en ny eier av denne bilen.. Lurer på om det er meg jeg. JA! Det var riktig! Må bare si at dette er en strøken bil. Det gikk rimelig fort hjem fra Mandal. Antall ganger tatt i Fotoboks: 0 av 30+. Gps funker bra på lange turer Tusen Takk Tommy. Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 Gratulere med ny bil,bare synd jeg smalt den andre bilen min en halvtime etter dere var gått!!hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg