Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjøpte den til gs, men som du ser får du kjøpt den flere plasser.

Lite som har skjedd her i det siste. Det skyldes vel mest at jeg bare ikke har orket å gjøre noe etter jeg har kommet hjem fra jobb. Men se på den lyse siden, nye baklykter er hvertfall bestilt og kommer sammen med Mexos til byen, eller nå sånt.

Lurer også på om jeg skal skifte ut det åpne luftfilteret mitt med et sportsfilter som passer i det orginale luftinntaket. Noe som da såklart må handles inn. Noen som har erfaring med dette? og ca. pris?

Skrevet

Baklyktene ble sendt fra USA natt til igår tror jeg :) Så da spørs det hvor lang tid det tar før de ligger på postkontoret. Begynner jo å bli juletid så vet ikke helt hvor mye post som skal over atlanter'n.

Skrevet
kjøp et som koster litt ;-) for mange billige ødelgger lmm over tid... og skjerm det godt for varme... ;-)

noen å anbefale da?

K&N har vel kurrante filter man setter inn i org. boksen. Tror Mysild misforsto deg litt. Han mener nok at åpne luftfilter kan skade lmm over tid. Innsatsfilter som du skal sette inn vil jo ikke gjøre det da de står i den originale luftfilterboksen.

• 4 weeks later...
Skrevet

Div. småsnacks er nå bestillt fra Koed og går det etter planen kommer det vel til uken. Ledningsnett og nye baklys er også innkjøpt, men ikke montert enda siden jeg nå hjelper Mexos litt for tiden for å få ferdig hans bil. :wink: Kommer bilder etterhvert når ting starter å komme på plass.

Skrevet

Da ble det også gjort litt på min bil.

Fikk i dag montert og justert AE lyktene og et blinkklys, det andre kommer med en senere levering :P Startet også på ledningsnettet til tåkelysene, men det stottet opp når jeg kom til sikringsboksen. Der var det litt vanskelig å komme til, men det er en ny dag i morgen og da skal det gå. :) Glemte desverre å ta bilder men det får komme i morgen. Håper på å få gjort endel i morgen, men er fremdeles litt sliten fra å ha stått på hver dag med Mexos sin bil, så vi får se hvor mye som blir gjort.

For nå: fred ut!

Skrevet

UPDATE!

Da vart det endelig update her. Som sagt kom det en pakke fra Koed og den ble startet på i dag.

Beklager for dårlig bildekvalitet. :oops:

Ny girkule :twisted:

100-0012_IMG.jpg

Angel eyes + at tåkelysene virker etter at kablene ble skiftet ut med et originalt ledningsnett :D

100-0028_IMG.jpg

og når tåkelysene kom, kom også dette lyset

100-0015_IMG.jpg

nye blinklys på siden kom også

100-0026_IMG.jpg

midtkonsol må man bare ha til statoil koppen. synes det ble bra.

100-0023_IMG.jpg

men må visst bore opp noen hull for å få den til å passe.

100-0024_IMG.jpg

og det er jo de små detaljene som "setter prikken over i'en"

100-0031_IMG.jpg

er det noen skjønner hvorfor jeg fikk dårlig kontakt på lyset i dette panelet etter at jeg hadde satt det på plass etter mekke slutt i dag?

100-0020_IMG.jpg

Er bare lys i det innimellom nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...