Mexos Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Se der ja Ble bra Tror du skal fjerne bunnen i konsollen under koppholderen. Da kommer det fram skruehull tror jeg. Er vel bare dårlig kontakt i bryteren en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Virket ikke som det gikk å fjerne bunnen i konsollen. Så må nok bore opp noen hull ja. Fikk ut låskassen i dag å fikk ut microbryteren som styrer at vinduene senker seg litt når døren åpnes. Måtte få ut denne for de på Strandveien visste ikke hvilken bryter det var. Var visst 3 å velge mellom Så i mellomtiden lå jeg i en liten trebit for å holde fjæren på plass. Mulig at det ikke var nødvendig, men det ble no gjort. Samme kamera som i går. Må kjøpe nytt snart. Baklysene ble nok en gang montert og demontert (prøvemontert en gang tidligere ) Men opplegget til strømmen på baksiden visste seg å blitt lakkert, så da er planen for i morgen å skrape av lakken der pæreholderene skal få kontakt, og bli montert igjen så fort som mulig. Fikk ikke tid til å se på lyset i bryterpannelet siden det begynnte å bli sent. Får håpe at jeg rekker en del av dette i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Da er microbryteren montert og dørtrekket på plass igjen, etter at jeg har holdt på nesten i hele dag. Ble en gangske lur løsning for å få bryteren til å sitte. Men så klart har jeg ikke bilder fordi jeg ble så lei av å holde på, så når jeg fikk det til satte jeg bare alt inn i døra å tok kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Det høres bra ut Brukte du plastbit trikset? Fått på baklampene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Ble fylt ut med litt av an brus kork ja, men ikke på hammeren. Det ble lagt en bit bak bryteren for å presse den fram mot "kroken" som styrer hammeren. + at det ble teipet litt. Vanskelig å forklare. Baklysene er fremdeles ikke på Ble helt tom for energi etter at jeg ble ferdig med microbryteren, så ble utsatt enda litt, men det kommer denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Okey. Jaja, det blir vel bra Jeg la plastbiten i fjæra for å få den til å presse hammeren mot bryteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Jeg tok bare å bøyde ut fjæra jeg, så den lå tyngere på hammeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Da fikk jeg endelig ut fingeren å fikk montert baklyktene. Ble virkelig mye penere bak nå. FØR NÅ Virkelig fornøyd! Nå skal bilen ut å vaskes, for det trengs!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Det gjorde susen ja Ebay e konge Bilene våre er skummelt like Og verre skal det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 haha. Ja borsett fra at bilen din er en familie bil da Får se på treff til sommeren at vi stiller ut tvilling bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Er denne bilen 328/3 violettrotII? (Minnet mistenkelig mye om fargen på min) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 259 Brokat Red Pearlcolor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Brokatrot ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Var en liten tur under bilen i går for å fastslå tilstanden på framskjermene mine, og fant ut at de antagelig må skiftes når det blir lakkering. Slik var de under og slik var de på framsiden mot hjulene Noen som kan gi meg tips på hvordan jeg kan rense luft filteret mitt? Skal bytte det, men det blir senere. Så skulle fått vasket det inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 sett det i bensin i en time så ligger nok mesteparten av gørra igjen på bunnen. de selger også sånn rens på torshov pluss sånn olje du skal smøre det inn med etterpå. Jeg kjøpte olje og ga faen i renseveska. Fylte så opp en bøtte med vann og zalo og skuret mitt med en gammel oppvaskkost. byttet vann ca 3 ganger kom ut myyyyyye dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå