aLan Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Var ute en fin vinterdag i påsken å vasket bilen. Den holder seg ikke ren så veldig lenge. Det var faktisk så varmt i luften at jeg hadde opp takluken. Det var utrolig deilig, fikk litt sommer følelse. De nye baklyktene gjorde virkelig susen på bakenden. Veldig fornøyd. Det har også blitt kjøpt inn litt og bestillt noe. GT-vinge kjøpt og ligger og venter til jeg skal ha bilen til lakkering. Fra KOED er det bestilt: Facelift grill M3 Frontfanger M3 speil M-tech lister Supersport senkesett 40/30 med dempere og fjærer Det skal også bestilles GT splittere. Til helgen er planen å få kjøpt inn siste rest til anlegget i bilen, og få startet litt på det. Så til sommeren skal dette bli en stilig bil. Håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 blir bra har du kjøpt vingen henn? så litt tykk ut i bunnen helt framme der... men ingen av de blir perfekte så lenge de ikke er fra gt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Fine bilen Delene ble sendt fra Koed idag Så de kommer nok på døren i neste uke. Da får du i oppgave å ta bilder og legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Fine bilen Delene ble sendt fra Koed idag Så de kommer nok på døren i neste uke. Da får du i oppgave å ta bilder og legge ut Fin bil ! blir spennende å se julian sin og din sammen heheh. blir julaften igjen når delene kommer ! Var det du som kom hjem til julian i påsken da jeg akkurat skulle til å kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 har du kjøpt vingen henn? Kjøpte den av en her på forumet, så jeg vet ikke hvor den kommer fra Var det du som kom hjem til julian i påsken da jeg akkurat skulle til å kjøre? Ja, stemmer det. Gleder med som en unge til delene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Julenissen kom tidlig i år Var to kasser til bak denne. Da var delene kommet. Skal sies at alt var ikke til meg, var med to til. Men det som kom til meg var: M3 front Facelift grill M3 speil M-tech sidelister nytt tåkelys, grunnet steinsprut. og ny senk med dempere og fjærer Det ble trangt inne på gjesterommet nå til mine foreldres ergelse. Det var en fin julekveld. Så nå er det bare å få dette lakkert. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Haha, var ikke mye plass til overs der nei:lol: Gleder meg til å komme hjem og finne delene mine Så fangeren bra ut? Perfekt passform på leppe osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Fangeren så kjempe bra ut. Og leppen virket som bare var å klemme på. Må såklart skru den fast men passformen var perfekt. All kred til KOED for rask leveranse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Knaill altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 Da er bilen blitt senket. Synes det er en grei høyde på bilen, med tanke på at den skal brukes også. M-tach mattene har også kommet inn i bilen nå. Kan hende at det vises på bildene også, men jeg har kjøpt nytt kamera. Canon EOS 400D. Veldig fornøyd med det, og det er kjekt å ha et skikkelig kamera også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 Nå blir baljen fin Regner med ting er montert til treff om to uker (regner med du ikke rekker å lakke til i morgen) Hvor mye betalte du for listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 Nå blir baljen fin Regner med ting er montert til treff om to uker (regner med du ikke rekker å lakke til i morgen) Hvor mye betalte du for listene? nja.. er ikke sikker på når jeg får lakkert den. Spørs litt på lakkereren også, når han får tid. Regner med du tenker på m-tech sidelistene? De kjøpte jeg på Koed for 770,-DKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 10, 2008 Share Skrevet Mai 10, 2008 hvor mye senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Supersport senkesett 40/30 med dempere og fjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 Da er det endelig skjed noe med bilen igjen. Interiøret er skiftet ut med sport skinn og utvendig har den fått "M3 look" og ny lakk. Gammelt interiør (selges for "få ut av huset pris", og må da hentes) Nytt interiør Utvendig (meg til høyre, Mexos til venstre) Panser emblemet ble det riper i når det ble demontert, så det må kjøpes inn nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå