John H Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Noen som kan forklare meg veldig enkelt hva som må gjøres for å sette inn et multifunksjonsratt i e46? Dette gjelder en 99 modell med den "gamle" typen ratt.. Vet at på faceliften så får man et kompletteringssett for å få det på. Var på bmw i haugesund og hørte og de hadde ikke peiling! Aldri gjort det på sånn bil før kun på facelift. Rattet eg hadde i bilen var av den simpleste typen, firkant inni og gummi rundt. Det eg har fått tak i nå er 3 eket sportratt med knapper. Fra før av har eg dig.klima og kjørecomputer, el.ruter framme og el soltak og el. vinduer self. Har satt i rattet men ingen knapper eller lys funker. Noen som har gjort dette? Kan det være og bare programmere dette? Har et airbaglys som lyser siden eg har hatt av det forrige rattet flere ganger.
Haug530D Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Ingen som vet? Her står det om hvordan det gjøres i 5 serien, mulig du kan få en pekepinn. Her er en annen link, har ikke sett på den men det er noe skifte av ratt: http://www.my330i.com/mod23.php
John H Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 Jepp, men dette er til faceliften desverre..
bjalle Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Står en guide på autopower.se og mekartips til 99 modell e46.
tokin Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Jeg har en manual fra Bmw. Kan sende den på mail
John H Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 Står en guide på autopower.se og mekartips til 99 modell e46. Takker skal se der også
John H Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 Takk for mail tokin, men er til facelift dette også desverre.. Den som står på autopower er jo til min type, men det delenr som skal være ledningsnett som står der finner eg ikke igjen noen steder.. Nr. er : 61 12 0 016 012 Noen som kan finne det ut??
Haug530D Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Takk for mail tokin, men er til facelift dette også desverre..Den som står på autopower er jo til min type, men det delenr som skal være ledningsnett som står der finner eg ikke igjen noen steder.. Nr. er : 61 12 0 016 012 Noen som kan finne det ut?? er ikke noe problem det: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 1120016012
John H Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 Håhå..takk skal du ha dragenlove! Da er det gjerne håp da Snakket med bmw i haugesund, som forøvrig ikke akkurat imponerer med sine nye medarbeidere i disken! de hadde aldri gjort dette før, og skulle ha 2,5 timer for denne jobben er vel 1000kr timen også sikkert
John H Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 Håhå..takk skal du ha dragenlove! Da er det gjerne håp da Snakket med bmw i haugesund, som forøvrig ikke akkurat imponerer med sine nye medarbeidere i disken! de hadde aldri gjort dette før, og skulle ha 2,5 timer for denne jobben er vel 1000kr timen også sikkert
hav Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Håhå..takk skal du ha dragenlove! Da er det gjerne håp da Snakket med bmw i haugesund, som forøvrig ikke akkurat imponerer med sine nye medarbeidere i disken! de hadde aldri gjort dette før, og skulle ha 2,5 timer for denne jobben er vel 1000kr timen også sikkert hei Hvis du har ledningsnettet og rattet,hvorfor ikke montere det selv? Du får jo med beskrivelse av monteringen når du kjøper kablene? Tenket å gjøre det samme selv.hvordan fant du ut hvilken kabler du skulle ha,altså del nr? Mvh Hav
John H Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 Håhå..takk skal du ha dragenlove! Da er det gjerne håp da Snakket med bmw i haugesund, som forøvrig ikke akkurat imponerer med sine nye medarbeidere i disken! de hadde aldri gjort dette før, og skulle ha 2,5 timer for denne jobben er vel 1000kr timen også sikkert hei Hvis du har ledningsnettet og rattet,hvorfor ikke montere det selv? Du får jo med beskrivelse av monteringen når du kjøper kablene? Tenket å gjøre det samme selv.hvordan fant du ut hvilken kabler du skulle ha,altså del nr? Mvh Hav Hei Får man med beskrivelse altså? Kommer nok til å bestille dette og prøve selv ja. Fant ledningsnettet på en diy som er lagt inn på : http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=111 Her nevner han delenr tidligt i teksten, nå er dette en 328, men rattet er likt.
Haug530D Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 jada dette greier du nok, er mye diy rundt om på nettet og god hjelp å få her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå