Rabies Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 noen som vet hva vrakpanten ligger på nå. trodde det var 1500 men har hørt noe snakk om 3000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Da må det ha steget veldig nylig, har ikke hørt noe om det... Var snakk om at det kom til å bli 6000 på gamle diesel biler... 1500 regner jeg med at det e! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 faen. har en gammel (ikke bannlys meg nå) opel astra jeg prøver å bli kvitt. men selv om det er en opel føler jeg at det blir for galt å hugge den. bare å bytte/overhale toppen og skifte foringer i understellet så er det jo en helt kurant bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 faen. har en gammel (ikke bannlys meg nå) opel astra jeg prøver å bli kvitt. men selv om det er en opel føler jeg at det blir for galt å hugge den. bare å bytte/overhale toppen og skifte foringer i understellet så er det jo en helt kurant bil. pss! er ikke astraen opprusta så skifter du litt deler.! bilane går jo til de kneler av rust! kjøpte en 96mod omega nylig, gått 505 000km! rusler så fint atte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 netopp derfor jeg tenkte å selge den. har kjøpt bmw og har ikke råd til to biler. hadde et håp om at den kunne hjelpe meg å spe på vedlikeholdsbudsjettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 fiks opp å selg! knall nummer2 bil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 får se om jeg finner noen som kan opel og vil hjelpe til litt. er ikke så rå til å skru selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 kunne greit ha fiksa opelen jeg! men er rene italiaturen til kristiansand herfra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Vrakpanten er på 1500kr, men enkelte tar bilene for 2000kr, 2100kr og 2200kr.. Rett og slett konkurranse om å få bilene til sin egen vrakhandler. Dette vet jeg er på en del av vrakhandlene i Oslo området. Vrakeren på Alnabru tok vel 2100kr for bilen. Det har vært snakk om at vrakpanten skal bli 5000kr for dieselbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå