bassik Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Lampa mi lyser , sikkert fordi forrige eier hadde ut instrument uten å ta av batteri. Noen som vet hvordan man nullstiller? E-34 92 mod
Haug530D Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Enten må du kjøpe deg en carsoft kabel til ca 800-1000,- eller må du få Bmw til å nullstille den.
MaWeRiCk Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 var uheldig og nappet av en kabel under rattet ved tenningslåsen. satte den på igjen, men AirBag lyset lyste rødt.. måtte på BMW i bodø for å få nulstillt computeren .. måtte betale for 1 time ca kr. 1000,- Sure penger å betale for en fillefeil kjøp eller helst lån aparat for å nulstille. det blir billigere.
Glenno Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Hmm brode`rn kjøpte en slik nullstiller til airbag til ca 1800kr men veien ble tronerud bil da det ikke fungerte. Ut ifra de gs har prøvd er det få som fungerer. Så medlemskap i bmwccn gir som regel 15% rabatt. Verdt å tenke på.
2000Touring Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Nei, det er ikke smart. Det var bare en intern spøk til bror min - bassik
jäger Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Har diagnoseutsyr, men er vel langt å kjøre for deg? Send PM hvis du er i traktene.
Radeon Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 var uheldig og nappet av en kabel under rattet ved tenningslåsen. satte den på igjen, men AirBag lyset lyste rødt.. måtte på BMW i bodø for å få nulstillt computeren .. måtte betale for 1 time ca kr. 1000,- Sure penger å betale for en fillefeil kjøp eller helst lån aparat for å nulstille. det blir billigere. Det var dyrt. Har en bekjent på bilverksted. Han brukte 2min på å nullstille min med maskin de hadde. Skulle ikke vært lov for noen å ta 1000kr for sånt... Men min begynte å lyse igjen da Feil med sensoren el no.
Glenno Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 Det var overpriset syntes jeg. På tronerud bil drm betalte jeg vel 5-600kr da med 15% bmwccn rabatt. De brukte toppen 5min. (Sikkert 1 min egentlig da det kom mekaniker som kjørte inn og ut bilen samt utskrift av kvittering). Neste gang du gjør noe, få pris først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå