Gå til innhold

Hvordan nullstille Airbag lampe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lampa mi lyser , sikkert fordi forrige eier hadde ut instrument uten å ta av batteri.

Noen som vet hvordan man nullstiller?

E-34 92 mod

Skrevet

var uheldig og nappet av en kabel under rattet ved tenningslåsen. satte den på igjen, men AirBag lyset lyste rødt.. måtte på BMW i bodø for å få nulstillt computeren .. måtte betale for 1 time ca kr. 1000,-

Sure penger å betale for en fillefeil :(

kjøp eller helst lån aparat for å nulstille. det blir billigere.

Skrevet

Hmm brode`rn kjøpte en slik nullstiller til airbag til ca 1800kr men veien ble tronerud bil da det ikke fungerte. Ut ifra de gs har prøvd er det få som fungerer. Så medlemskap i bmwccn gir som regel 15% rabatt. Verdt å tenke på.

Skrevet
var uheldig og nappet av en kabel under rattet ved tenningslåsen. satte den på igjen, men AirBag lyset lyste rødt.. måtte på BMW i bodø for å få nulstillt computeren .. måtte betale for 1 time ca kr. 1000,-

Sure penger å betale for en fillefeil :(

kjøp eller helst lån aparat for å nulstille. det blir billigere.

Det var dyrt. Har en bekjent på bilverksted. Han brukte 2min på å nullstille min med maskin de hadde. Skulle ikke vært lov for noen å ta 1000kr for sånt... Men min begynte å lyse igjen da :? Feil med sensoren el no.

Skrevet

Det var overpriset syntes jeg.

På tronerud bil drm betalte jeg vel 5-600kr da med 15% bmwccn rabatt. De brukte toppen 5min. (Sikkert 1 min egentlig da det kom mekaniker som kjørte inn og ut bilen samt utskrift av kvittering).

Neste gang du gjør noe, få pris først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...