Gunnar Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Kom over to annonser på Finn som viser godt forskjellen av en X3 lakkert helt ned og ikke. Begge er fra Tronrud i Moss, bildene tatt på samme sted og nesten i samme vinkel.. Forfra: Bakfra: Selv om ulakkert plast er meget praktisk, spesielt på en 4WD, så er det liten tvil hos meg om hvilken som er penest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Uten tvil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Penere med lakkerte detaljer ja, men X3 blir aldri en pen bil i mine øyne uansett lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Den ulakkerte ser skikkelig "billig" ut... Mye penere med lakkerte bumpere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Den med lakkering helt ned er absolutt finest ja. Men som Balleknalle sier, så er den ikke spesielt pen. De baklyktene kunne man med fordel designet svært annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Jeg fatter ikke at BMW har laget en så grusom sportspakke. Faceliften syns jeg er pen med delvis lakkerte fangere. En X3 kan være pen den så lenge den har skikkelige hjul. Går en knall rød X3 2.5i i Lillestrøm området med skikkelige hjul. Den er bare rålekker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Penere med lakkerte detaljer ja, men X3 blir aldri en pen bil i mine øyne uansett lakk. Enig i hvert eneste ord BK skriver her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 synes søvfarget X3 med Msport pakken er stili, det er den front/hekk som passer bilen best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Men bilen er jo så fryktelig smal!!! Rett å slett teit rett for/bakfra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 skulle jeg hatt familebil hadde denn stått høyt på listen. Ikke peneste bmw men ei heller direkte stygg. SKulle jaffal hatt lakkerte fangere ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 X3 er da virkelig ikke så ille - hvertfall ikke faceliftversjonen. Få deg en facelift og med skikkelig 20" eller 21" så har du etter min mening en særdeles pen bil. Skal få knipset et bilde av den knallrøde 2,5 literen når jeg ser den neste gang.. Er det noe som bør endres på X3 er det isåfall interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Den fæle fronten er vel det som ødelegger mest for X3. Området bak bakdørene er vel heller ikke akkurat kunst. Og når hele karosseriet er formet som en Land Cruiser så blir det som det blir. Nå er jo selvfølgelig biler i dette segmentet ganske fulle av kompromissløsninger, men det betyr ikke at disse bilene må bli stygge av denn grunn. Det jeg personlig synes er mest underlig er hvor enorm forskjell det er på X3 og X5. Skulle nesten tro at de billigere bilene bevisst ble designet slik for å få de dyre til å fremstå som enda penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Penere med lakkerte detaljer ja, men X3 blir aldri en pen bil i mine øyne uansett lakk. Word! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Grunnen til at disse bilene er forskjellige er jo at den ene er m-sport. Er ikke en standard som er lakkert. Fora t bilen skal gå ann må den være m-sport! Eventuellt sort så kontrasten ikke blir så stor! Den "nye" er blitt litt penere samt at de levere den med xdrive og automat på 2,0D. Det er en bil de går masse av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Syns X3 er veldig enten eller - noen ser bra ut. Det går en hvit X3 i Tønsbergs-området som er rimelig kul. Desverre har de noen helt åpenbare ting som ødelegger for totalen.. Knekken på lyktene foran liker jeg blant annet dårlig. Det samme gjelder desverre på 1-serien. X3 og 1erne deler mange av de dårlige trekkene.. Sånn ellers så er X5 i en helt annen klasse enn X3, selv pre-facelift fra 2000 og oppover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå