fast Dog Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Nøklene mine reagere ufatteli treigt for tiden! Innbiller meg at de blir verre jo kaldere det er ute! må stå innen en radius på 5-10 meter for at de skal funke!! bmw sa at det ikke var mulig å måle spenning i disse nøklene, eg måtte bestille nye visst de var dårllig!2300 for stk! NULL hjelp!! Bestiller jo ikke 2 nye nøkler uten at eg vet hvor problemet ligger! Noen som kan hjelpe meg litt? bilen er 05mod! rart at begge nøklene er like dårlige!
bmwomar Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Du vet at nøkkelen lades opp mens du kjører? mulig den trenger en "langtur"?
Tam Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Du har da garanti på dette hvis bilen er 05 modell.
fast Dog Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 har kjørt langtur kr.sand-bergen tur retur over 3 ganger de 2 siste mnd!
fast Dog Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 de sier at dette er normal! kan ikke kreve for mye heller! men problemet er at de ikke vet hva de skal gjøre me dette!??
Saltkjelen Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Jeg hadde også dårlig signaler i nøkkelen på min 05 Golf. Tok turen til Møller og der fikk jeg byttet batterier i nøklene. Rart at de skal gå etter så kort tid, men det var altså der problemet lå. Jeg ville ha prøvd dette først og sett om det hjalp.
kilronan Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Du vet at nøkkelen lades opp mens du kjører? mulig den trenger en "langtur"? Er dette fakta? Det er jo strengt tatt bare et vanlig lite rundt batteri i disse nøklene. Jeg byttet batteri på min nøkkel for ikke lenge siden. Kjøpte batteri på Shell, skrudde opp nøkkelen, tok ut det gamle, satte inn det nye og skrudde igjen nøkken. Tadam.
Mauro Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Du vet at nøkkelen lades opp mens du kjører? mulig den trenger en "langtur"? Er dette fakta? Det er jo strengt tatt bare et vanlig lite rundt batteri i disse nøklene. Jeg byttet batteri på min nøkkel for ikke lenge siden. Kjøpte batteri på Shell, skrudde opp nøkkelen, tok ut det gamle, satte inn det nye og skrudde igjen nøkken. Tadam. Min nøkkel begynner også å bli dårlig. Da jeg var på bavaria i forrige uke, fikk jeg beskjed om at det ikke gikk ann å bytte batteri i nøkkelen. Den ladet vistnok gjennom tenningen, og om den ikke ladet mer, så var det bare å bestille ny.
fast Dog Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 Du vet at nøkkelen lades opp mens du kjører? mulig den trenger en "langtur"? Er dette fakta? Det er jo strengt tatt bare et vanlig lite rundt batteri i disse nøklene. Jeg byttet batteri på min nøkkel for ikke lenge siden. Kjøpte batteri på Shell, skrudde opp nøkkelen, tok ut det gamle, satte inn det nye og skrudde igjen nøkken. Tadam. Min nøkkel begynner også å bli dårlig. Da jeg var på bavaria i forrige uke, fikk jeg beskjed om at det ikke gikk ann å bytte batteri i nøkkelen. Den ladet vistnok gjennom tenningen, og om den ikke ladet mer, så var det bare å bestille ny. Stort sett den samme beskjed eg oxo fikk!! Høres ikke helt riktig ut!
ErikS Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 E46 ble vel levert med to forskjellige nøkler. Ny nøkkel kom vel i 2000 hvis jeg husker riktig, og det er disse som lades opp. "Ny" nøkkel som lades opp: "Gammel" nøkkel hvor batteriet byttes: Mulig derfor man får ulikt svar hos forhandler....
fast Dog Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 oki...eg har den nye typen! Hva skal eg gjøre? kjøpe 2 nye nøkler?? frister ikke sånn uten videre az....
fast Dog Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 Hvor ligger sensoren i bilen egetlig!??
pbk Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 E46 ble vel levert med to forskjellige nøkler. Ny nøkkel kom vel i 2000 hvis jeg husker riktig, og det er disse som lades opp. Stemmer nok det. Jeg har en "norsk" 2000 318iT med gammel nøkkel, mens en kompis har en "tysk" 2000 318iAT med ny nøkkel. Byttet selv batteri i nøkkelen da den begynte å bli litt rar, og det gikk uten problemer. Klips av deksel, skru ut to små stjerneskruer, bytt batteri og sett sammen.
Tomcandersen Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 Noen som kan gi meg et tips om hvordan jeg får opp nøkkelen (gammel type) ? Vil ikke ødelegge
Mauro Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 oki...eg har den nye typen! Hva skal eg gjøre? kjøpe 2 nye nøkler?? frister ikke sånn uten videre az.... Jeg har også den nye typen. Tror ikke det er noe annet å gjøre enn å kjøpe nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå