Gå til innhold

Min BMW E30 325 compressor slankekur igangsatt side 17

doffa
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 324
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, har e30 m3 bremser du kan låne til å få den godkjent visst du trenger ;)

vi får se hva som skjer med dem bremsene som står på. om den er ok eller ikke, om jeg må ha på 5 bolts m3 understell eller ikke da er det ingen annen utvei for meg enn å handle nye deler å sette på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må vel også dokumentere effekten som er i den? blir vel et benke papir hvor den er godt nedjustert tenker jeg? :)

Her blir det full pupp me hk. han snakket om å merke reimhjul å ta mål. jeg kjører 1.3 i lade trykk nå. å det skal den godkjennes med oxo:)

Ja dem må ha benke papir på HK. dette skal jeg få ordnet på nonstop sjøholt om ikke lenge håper jeg. har ikke den fjerneste anelse om hvor mye hk der er nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

fikk ett skriv i går fra trondheim biltilsyn. bilen kan ikke ha mer en 200 hk og ikke overskride 240 nm, skal vær den samme hk og nm som i en M3 e30. hahaha. idioter!!

va er da vitsen og trimme motor i det heletatt å om dette skulle skje så måtte den i på labratorium eller hva det var. labratorium mener dem da en dyno benk?

i ett av avsnittene skriver han at dem synst det er bemerkningsverdi at jeg skal gå fra 4 syl m3 motor til en kompressor mata motor 6 syl motor som er tungre med mindre effekt. Er dem ikke med i hele tatt der eller?

snakka om at min "ny" 6 syl var alt for tung i forhold til en m3 motor, HALLO!!!

har ikke da min 83 320 6syl orginalt? tror ikke dem har helt greie på hva dem styrer med. Å dette skal jeg drive å sende mail til å forklare alt teknisk til.... OFF...

sendte med ved legg på dekk å felg å at dem måtte ha høyere hastighets merke og innpress å hvordan jeg kunne se det. som om jeg ikke vet det når jeg sender en slik søknad til dem. 5 ark med dekk og felg:)

ellers var det som jeg tenket det med understel,styring,avgass,støy og vekt.

m3 spindler bak er allerede bestillt.

ta ett par runder på nett og se hva type coilover jeg skal ha på. om det b lir FK eller KW.

se om der finns spinler front og hjullager. må få dette til slik at den blir godkjent kansje til sommen 2011:) lov og håpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ja han i ålesund var alletiders. men det er egentlig han og ett par til av den yngre garde som er ok dem skjønner litt mer en dem som er sånne paragrafryttere. va noe n som sto der å skulle vinke meg inn igen etter at vi var ferdi å ta biler å på vei hjem. men tror du jeg stoppa? neppe.... :) vente til sommern neste år:) kansje da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da var det bestillt FK coilover hardhet og høgde til M3 understell. festebrakett til demper front den nede på bærekula. nav bake er bestillt:) bremseskjold front og litt annet små nips:) koster satans meg mye for nye m3 deler. svir i lommeboka.

handler vel sikkert bremser og klaver med kristov de neste dagene. så er nå det i box.

så nårt alt er kommet i hus så er det på med montering en kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wichester: koster jo raske 18 lapper for coilover når siden jeg ikke har fjør bein i retur.

hjullager front med spindel neste 6 lapper for dem to.

nav og hjullager bak 5800,-

topp lager front justerbare orginale. + og - camber 3488,-

Så du skjønner at ting koster litt.

men bremseskjold front og mutter til hjullager kommer i morgen å det oxo koster litt:)

code13: jepp jeg jobber på GMG ja. Er sjef og Med eiger i dette selskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...