Hefner Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 Selger min Sinnsykt bra Alpine CDA-9852RR mp3/cd spiller da jeg ikke har brukt for den lenger, har Kjøpt BMW med orginal spiller. så denne selges rimelig men jeg gidder ikke gi den bort da lar jeg den heller ligge i boden Den er vel ca 1,5 år tenker jeg da ga jeg 3000,- for den så halv pris kanskje?? eller bud.
opt Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 hvor holder du til? kan du legge ut et reelt bilde? evt sende bilde på epost.
Hefner Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 Holder til i Skien, men tror den er solgt. en som har sagt han kommer og henter den imorgen. Reelt bilde?? er ikke det greit nok bilde da?? den nederste spilleren.
opt Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Holder til i Skien, men tror den er solgt. en som har sagt han kommer og henter den imorgen. Reelt bilde?? er ikke det greit nok bilde da?? den nederste spilleren. forskjellig farge på ramma på de 2. svart er noe mer passende enn grått, derfor jeg spurte. si fra hvis den ikke blir henta, da tar jeg den. hvor mye er bydd forresten?
Hefner Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Okay.. det så jeg faktisk ikke at det var forskjellig farge. den går for en tusing... eller høyere bud selfølgelig
opt Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Okay.. det så jeg faktisk ikke at det var forskjellig farge. den går for en tusing... eller høyere bud selfølgelig da byr jeg 1200 inklusive frakt(80kr) send meg en pm hvis det skulle være aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå