Gå til innhold

BMW crash

316
 Share

Anbefalte innlegg

Fortjent/ikke fortjent.!?.

Jævlig så gode vi er på å kritisere andre som drar av og vraker.

En vakker dag så er det en av oss som kritiserer som ligger der med vraka kjærre..

Gud som folk ler av oss da!!

Kan ikke si annet enn at det er gøy og kjøre dust!!

Var litt modig en gang og tok en sving litt fort. kjørte av og knuste bilen. Alle folkene som stoppet for og se på pekte og lo av meg faktisk.. En stoppet, gikk ut av bilen og sa "dette er det råeste jeg har sett" med god latter. tok bilde og kjørte videre!

For og si det slik. mit hjerte varmer når jeg ser de står i veikanten med vraket bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var i hvertfall ikke noe bane, for å si det mildt. Et industriområde med statens vegvesen, volvo, nissan osv... Fyren har kjøpt seg M5 med kompressor nå, så det spørs hvor lenge han lever i det hele tatt. Jeg støtter ikke grisekjøring, men jeg synes det er morsomt. Jeg får ikke gjort så mye med en 316 uansett, heldigvis egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var i hvertfall ikke noe bane, for å si det mildt. Et industriområde med statens vegvesen, volvo, nissan osv... Fyren har kjøpt seg M5 med kompressor nå, så det spørs hvor lenge han lever i det hele tatt. Jeg støtter ikke grisekjøring, men jeg synes det er morsomt. Jeg får ikke gjort så mye med en 316 uansett, heldigvis egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smalt som det partiet han siktet mot var, så synes jeg farta var en anelse for høy - var ikke akkurat en bred vei. Spesiellt når jeg ser at sjåføren ikke klarer å forutsi en kontra.. Synd at det smalt så jævli .. Håper det gikk bra med fører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...