Fuzzy Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Ungdomspreg og bad taste? Verste jeg har hørt. Kunne bare komme herfra ass... Bra for deg at du ikke har hørt noe verre enn dette tidligere da Må bare legge til at min kommentar om bad taste og ungdomspreg var min personlige mening. At alle BMW'er er undomsbiler er vel din personlige mening - selv husker jeg godt at Derick kjørte BMW i detektimen på NRK på 80-tallet - og han var da så visst ingen ungdom. Og jeg står fortsatt fast på at jeg tror mange heller ville foretrukket en orginal e39 fremfor en som var stylet med denne fangeren; og terninger er alltid "turn off" på skikkelige biler! Igjen min egen mening. Du får selvsagt tolke dette slik du vil; Jeg håper jeg selvsagt at bilen din skifter eier til noe som har en mer positiv holdning til bilmerket og som ønsker å ta vare på bilen og gi den den pleie og omsorg som den fortjener. Om du selv deler min med fleres oppfattning av frontfangeren og således bytter den tilbake til orginal eller ikke får du selv avgjøre; synes du den er fin og flott så kan det jo også hende andre gjør det - finnes sikkert noen som ville like den - smaken er jo alltid delt og uforutsigbar... Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Trodde du skulle få siste ordet nå?? Ser du skriver at du står fast ved noe. vel - ja - jeg tror også du står fast. Tullete å skrive det du skriver i en salgstråd. Du kan jo prøve å forestille deg hvorda det hadde vært om noen slengte dritt når du annonserte Kadetten din. Men det hadde sikkert vært helt ok det............ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Jeg leste faktisk denne tråden med en gang standjo opprettet den, og oppfattet det som han delvis spurte etter mening om prisen. Syns det virker som en spørrende tråd, og var usikker på om det var ment som en ren salgsannonse eller om han var ute etter tips til hva som gjorde at han ikke fikk solgt. Hvis hensikten ikke var å få innspill, så lar vi det være med det som har vært hittil. Hvis ikke får standjo heller si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
standjo Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Jeg skjønner ikke helt hvordan du klarer å oppfatte dette ut av den første tråden Gunnar. hehe. Men jeg er jo litt forundret over at en slik type bil skal være så vanskelig å få solgt. Så noen meninger er jo hjelpsomme. At det kommer haugevis av kommentarer på front og terninger taler jo sitt. Man må jo bare prøve å tolke det om til noe mer konstruktivt i forhold til det noen skriver her, men som andre klarer å få fram. Btw: Stylingen endte sitt liv i går kveld mens den prøvde å klamre seg fast i frontbjelken. Jeg fikk merke kvaliteten på mitt arbeid for å si det sånn... 2 patroner karosserilim fungerer mer en perfekt til montering av styling fanger! Nå har den original front igjen. For dårlig vær ute til å ta nye bilder, men har en del gamle bilder som fungerer like bra skulle jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg