Gå til innhold

Effektanlegg på en 318 TDS. Noen som veit om det blir bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innsuget er vel den kladden som sitter etter LMM. l.Filterboks.l-l.LMM.l-l.Innsug.l

Ifølge shv så skal visst lyden bli bra hvis detter el laget av carbonfiber. Og hvis du kjører på høyt turtall da. Men carbon=DYRT. Men så høres det jo også jævlig tøft ut hvis du kan si du har carboninnsug. High tech :lecture: fælt så belærende jeg var i dag da. og jeg som egentlig ikke kan så mye om motor og sånn...

Skrevet

Hehe, vi snakker da selvfølgelig ikke om diesel...

Her er eksempel på det jeg beskrev:

Ellers: Beklager for all off-topicen Liza,

Skrevet
Innsuget er vel den kladden som sitter etter LMM. l.Filterboks.l-l.LMM.l-l.Innsug.l

Ifølge shv så skal visst lyden bli bra hvis detter el laget av carbonfiber. Og hvis du kjører på høyt turtall da. Men carbon=DYRT. Men så høres det jo også jævlig tøft ut hvis du kan si du har carboninnsug. High tech :lecture: fælt så belærende jeg var i dag da. og jeg som egentlig ikke kan så mye om motor og sånn...

Det her skjønte jeg hvertfall ingenting av!

Skrevet
Hehe, vi snakker da selvfølgelig ikke om diesel...

Her er eksempel på det jeg beskrev:

Ellers: Beklager for all off-topicen Liza,

Den bilen der hadde jo skikkelig tøff lyd! :D

Sånn lyd vil jeg ha på min bil også..

Men da må jeg nok kjøpe meg ny bil..

Og du er unnskyldt-har ikke tenkt på det en gang :D

Skrevet

Tror du skal droppe det, bedre som den er siden det er en 4'er. Ikke negativt ment, men er bedre å spare di penga til du får deg et "bedre" utgangspunlt (6'er?) Kjører selv en 325TDS og skal snart bytte ut hele eksosen med 3" rør hele veien, er ikke sikker, men folk jeg kjenne sier dette vil gi gromm lyd=) lykke til:)

Skrevet

Støtter den. Koster fort noen festblanketter for et nogenlunde effektanlegg. Og ikke sikkert det er så lett å selge igjen om man ikke er fornøyd da markedet for effektanlegg er begrenset for denne motortypen.

Jeg kan ta opp litt lyd fra min bil og brenne på en CD og sende til deg, så kan du skru opp lyden på bilstereoen og late som! ;)

Skrevet
Tror du skal droppe det, bedre som den er siden det er en 4'er. Ikke negativt ment, men er bedre å spare di penga til du får deg et "bedre" utgangspunlt (6'er?) Kjører selv en 325TDS og skal snart bytte ut hele eksosen med 3" rør hele veien, er ikke sikker, men folk jeg kjenne sier dette vil gi gromm lyd=) lykke til:)

Ja gå for det som blir sakt her.. Hadde jeg værtfall gjort å tatt som et godt råd :)

Skrevet
Du sier du ikke er fornøyd med lyden - hvorfor ikke gjøre et forsøk i det minste da? :) Tviler på at det blir så mye verre, for å si det slik :wink:

da kan jeg like godt kaste pengene ut av vinduet istedenfor da.. vis det ikke blir bra liksom..

Skrevet
Støtter den. Koster fort noen festblanketter for et nogenlunde effektanlegg. Og ikke sikkert det er så lett å selge igjen om man ikke er fornøyd da markedet for effektanlegg er begrenset for denne motortypen.

Jeg kan ta opp litt lyd fra min bil og brenne på en CD og sende til deg, så kan du skru opp lyden på bilstereoen og late som! ;)

hehe du får gjøre det :)

Vis ikke DET høres dumt ut så veit ikke jeg :lol:

spa0385mu7.th.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...