haddis Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Løp å kjøp! http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... unterId=26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Lurer på om den voldtekten er anmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Hvis eg var blind på ene øyet, hadde grå stær på andre, full i penger, drita full, og sikker på at eg kom til å ende livet til den stakkar m3`n i veikanten skulle eg kjøpt an så de gode delene som er igjen kan bli transplantert til noen som trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.R.S Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Det er godt at vi alle ikke er like iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Åssen går det ann å lage en så stygg rompe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 pleier vanligvis ikke å henge ut andres annonser,men dette var virkelig ille!enkelte har null smak.fatter virkelig ikke hva folk tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Rett og slett helt jævlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 *grøss* noe så stykt !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 pleier vanligvis ikke å henge ut andres annonser,men dette var virkelig ille!enkelte har null smak.fatter virkelig ikke hva folk tenker. Oppmerksomhet. Men har sett mye værre enn dette. En ting som er positivt med denne bilen er jo at fargen stå i stil med stylinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 "bilen er påkostet mye" Ehm..? HVOR? "bilen vekker oppmerksomhet" Ja, det er jo jammen ikke rart...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Dette var jo ikke videre kønt, men ville gjerne ha set den farve i virkeligheten........kunne kansje vere en pen farve, bare uten alt det plastic fantastic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Tror denne bilen lå ute for salg på denne tiden i fjor også... Da var det helt annen styling på den, og en 320 eller 325 motor i den. Han som har den har sikkert bygd den om i vinter, med m3 motor og greier.. Men skal innrømme den så bedre ut med den andre stylinga... Fargen er mye penere i virkeligheten, er en fin farge! Syntes nå jeg... Hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 prøvde å holde meg jeg. men beklager jeg klarer bare ikke. hvordan er det mulig å ødelegge en bil sånn? hvor vekker denne bilen oppmersomhet henne a?må være hvis det ligger ei naken dame på panseret det da men da er det vel ikke bilen som vekker oppmerksomhet. hva er vitsen med å kaste bort så mye fine mdeler på en slik bil..kunne heller latt en annen fått dem. og en siste ting hvorfor må så J........ mange ødelegge en bmw med slike baklykter? skulle vært skudd premie på slike folk ass. jeg beklager hvis jeg har tråkket på noen sine tær nå. og beklager for kritikken til selger. men et sted går jo grensen på hva man ikke må kunne komentere ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Lurer på hvordan resten av "M3"ene i Kr.sand ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Stygg rompe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå