kjetilk Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Kjøpte meg en BMW 93' E34 520i i sommar og jeg tenkte jeg skulle legge ut litt bilder av kjerra. Bilen jeg kjøpte hadde 1 tidlegare eiger (Eldre mann som ikke kunne kjøre bil mer). Eigeren kom frå tyskland og tok med seg bilen på flyttelasset til Norge i 2000. Bilen var godt holdt, å var 100% rustfri. Først var bilen ganske så orginal, men etter litt skiftet jeg ut alle lyktene, angeleyes framme, klare blinklys, klare tåkelys, LED sideblinkers, å LED baklys. Alt kjøpt frå www.koed.dk, anbefaler å kjøpe varer der, kjempe service! I tillegg hadde jeg på den 19' E60 M5 Felga på 235/35 dekk, + annet diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Så velholdt ut denne,ble pent med nye lykter å felger. No videre planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Pen E34 du har . Men du bør lakke fangere og kanaler i bilens farge, eller så er selvfølgelig M5 fangere og skjørt det flotteste(men dyreste). Og lyktespoilere som ikke har utskjæring til parklys bør du ha når du har disse engle lyktene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Meget pen E34! Det kjørebildet der venstre siden på bilen viser var utrolig gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilk Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Takk for positive tilbakemeldinger Planen for bilen har vert å få M5 fangere, skjørt og skilplate og da lakke helt ned. I tillegg til større motor og diverse. Har fått et bra bud på bilen, så lurer litt på å selle å videre kjøpe et nytt prosjekt å holde på med i vinter. Vi får se hva jeg kommer over, men en ting som er sikkert, de blir BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Lekker bil og nydelige bilder!! Ikke hør på Steffan C. ang. lyktespoilere Den ser mye mer "clean" ut uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 pen bil du har;) enig med bmwsport der ikke sett på lykte spoilere ser bedre ut uten på din;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Synes den så veldig bra ut utvendig akkurat slik den er nå! Bra bilder og forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilk Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Hyggelige tilbake meldinger, takk! Er enig når det gjelder lyktespoiler ja, ser bedre ut clean Skal legge ut flere bilder snart, men må først få ned størrelsen på noen av de. Er ikke den beste på å poste bilde akkurat:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Ikke hør på Steffan C. ang. lyktespoilere Den ser mye mer "clean" ut uten.. Jo, du må høre på meg... . Mener bare at E34 med disse lyktene ser ut som en katt på en sikkelig coktail med forbudte stoffer . Ser 17 ganger tøffere ut når ringene får en "knekk" øverst . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Ikke hør på Steffan C. ang. lyktespoilere Den ser mye mer "clean" ut uten.. Jo, du må høre på meg... . Mener bare at E34 med disse lyktene ser ut som en katt på en sikkelig coktail med forbudte stoffer . Ser 17 ganger tøffere ut når ringene får en "knekk" øverst . +1 Utrolig fine bilder, passa jo med angleeyes på denne.. Er dette med mørke glass, eller med klare glass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilk Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Takk! Liker bedre bilen clean, men er enig me M5 stylinga Steffan C! På E36 kunne jeg ha hatt lyktespoiler, men ikke på denne. Lyktene er med klare glass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 henger meg på lyktespoilergjengen.. e34 har liksom en tendens til å bli litt ugle uten knekken i ringene.. er det inpro frontlykter du har forresten? ellers en knall bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Lyktespoilere? Selvfølgelig ikke! Flott bil og flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå