B!!! Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Selges med tungt hjerte:( M5 Selges eller byttes i nyere Bmw(alt av intr) Bilen er en utrolig morsom kjøremaskin som bare må prøves! Bilen er utstyrt med Nurnburg pakken(justerbart understell med en bryter inne i cupeen). bilen har fult skinn i triocolor(Dvs. hvitt å grått)motoren går som ei klokke og bruker ikke olje(motor skiftet i 2004)noen små kosmetiske feil utvendig. bilen er overaskende rimelig i bruk: ca 0.8l pr/mil på langkjøring. Nylig eu-godkjent. Seter bak kan slåes opp den 5.8.2009 avgiftsfritt. 17" vinterfelger(bildet) 18" Sommer(bildet nr2)Er du ute etter en ulv i fåreklær samt en utrolig komfortabel bil er dette bilen for deg. ikke ombygd, spesielt eksemplar kun 891stk bygget. Flere bilder kan sendes på forspørsel. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1687375;username= Selges eller byttes i annen bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 ikke for å kverulere, men du mener vel nurburgringpakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Så du skal selge..:/ Hva slags pris da? Bytte i stasjonsvogna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B!!! Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 pris? Ca 130tusen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B!!! Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 ikke for å kverulere, men du mener vel nurburgringpakke? Heh, en liten skriveleif der ut å går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B!!! Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Så du skal selge..:/ Hva slags pris da? Bytte i stasjonsvogna? Blir litt kjedeli å bytte i akkurat samme bil med 3 ganger så lite motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Så du skal selge..:/ Hva slags pris da? Bytte i stasjonsvogna? Blir litt kjedeli å bytte i akkurat samme bil med 3 ganger så lite motor Så sant så sant Skal "selge" min jeg også, men har ingen hast:) Synd du skal selge da, er jo en ganske pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Løp å kjøp, finner ikke billigere org M5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B!!! Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Så du skal selge..:/ Hva slags pris da? Bytte i stasjonsvogna? Blir litt kjedeli å bytte i akkurat samme bil med 3 ganger så lite motor Så sant så sant Skal "selge" min jeg også, men har ingen hast:) Synd du skal selge da, er jo en ganske pen bil! Mhm, men blir dyrt å ha pluss leilghet som er neste på invisteringsfronten Håper jeg finner en kjøper som kan ta vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Hva feiler det bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B!!! Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Hva feiler det bilen? Noe steinsprut på front og riper på panser grunnet herværk:) Ring for mere info 91571886 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 cab'n å litt penger imellom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B!!! Skrevet November 1, 2007 Forfatter Share Skrevet November 1, 2007 Tror ikke det du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 1, 2007 Share Skrevet November 1, 2007 Tror ikke det du! Min E30 325i M-tech2 i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg