///MoePower Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Husker en E28 bilcrossbil vi holdt på med, der stod en klassekamerat og sveisa inni døra, selve sveisinga gikk helt greit og slikt, men idet han tok i døra etterpå så eksploderte bare glasset opp i fult av små biter over alt! Glemmer enda ikke hvor han gikk og klandra seg for det der, enda det ikke var så stor fare, for ruta ble byttet ut i plexi/lexan tilslutt, var jo tross alt bare en bilcrossbil, de skal jo bli bulket og få knuste ruter etterhvert uansett de. Moro det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Var vell ett glassbord som ekspolderte på en barnebursdag for par år sia. Ungene var heldigvis ute på kjøkkene for å hente pølse, men rett før satt de rundt bordet å så film. Var på nyhetene dette. Skummle greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Opplevde dette på en Peugeot 505. Den ene sideruta smalt bare helt plutselig når jeg sto ca. halvannen meter ifra bilen. Dette skjedde når bilen sto inne på verkstedet der jeg var lærling, gjett om kunden mente at det var jeg som hadde knust ruta når jeg gikk for å si ifra om hendelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 HeHe, den er hard å forklare ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Sto det ikke om lignende tilfelle på bmwccn fora i sommer om en E24 6 serie også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 jeg jobber på traktor verksted, og en ny modell serie hos oss hadde veldig mye problemer med dør glasset knuste helt uten videre! hadde flere klager om at døra var knust! merkelig, men.. heldigvis kom det andre dør rammer! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 skjedde dette når du lukket døra? isåfall vil jeg tro at ruta di har blitt litt treg i forkant, sp har du truffet ramma på sideruta bak med toppen av hjørnet, hadde det problemet på min, typisk på e36 coupe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 skjedde dette når du lukket døra? isåfall vil jeg tro at ruta di har blitt litt treg i forkant, sp har du truffet ramma på sideruta bak med toppen av hjørnet, hadde det problemet på min, typisk på e36 coupe... Nei det skjedde ikke når jeg lukka døra. Hadde parkert bilen og var på besøk hos noen. Da jeg skulle gå var vinduet knust.... finner enda glassbiter i bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå