MortenGB Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Hva heter det stoffet som det er normalt å feste lyktelister med? Og hvor kan jeg kjøpe det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 http://www.sika.no/sikaflex-291_(1).asp Heter sikaflex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenGB Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 takk for et kjapt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Tec7 er også et meget bra stoff å bruke på dette: http://www.novatech.as/content/produktinfo_htm/tec7.htm Fåes på de fleste byggevareforetninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Har brukt begge deler, og funker greit helt til du en dag kanskje skal ha de av... Når jeg monterte nye nå brukte jeg borrelås... mye enklere å ta av, og de sitter like godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 borrelås faktisk... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Jeg ville brukt dobbeltsidig teip.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Indianerlim funker bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Tec7 er også et meget bra stoff å bruke på dette:http://www.novatech.as/content/produktinfo_htm/tec7.htm Fåes på de fleste byggevareforetninger Hiver meg på denne, tec 7 brukes iallefall mye mot industrien. Så tror det skal holde ganske bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 popnagler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 popnagler.... Haha, ja det hadde blitt bra tror jeg ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Har brukt begge deler, og funker greit helt til du en dag kanskje skal ha de av... Når jeg monterte nye nå brukte jeg borrelås... mye enklere å ta av, og de sitter like godt.. og mye letter å stjele rutelim eller tec 7 er knall om ikke er gjnnomgående m10 12,9 bolter med vinge mutter og låseskiver ikke så dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå