Gå til innhold

e46 320 "M3" Automote, ferdigbilder på side 9

gaasen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men hadde håpet at når automote skal bygge ny bil, at dem ikke bruker samme two tone deling som på en annen norsk hvit bredda bmw coupe...

litt mer orginal må det kunne gå an og bli.....

Tviler MEGET og jeg UNDERSTREKER MEGET att sivert har tatt den ideen fra deg.. Uansett så er det ikke mye som ikke er prøvd med tanke på lakkering.. Noen må jo bli litt lik.. Syns ikke bilene stiller i samme ligaen.. Tror ikke paraleller blir dratt..

Og hvis du mener det er "copycat" så er jo ikke automote akkurat ukjent for sin bruk av schmidthjul da.. De hjula du har ble brukt på en bil forrige sommer.. Så kan vel være litt begge veier.

Snakka nettopp med sivert om det også og det er faktisk en skikkelig stor tilfeldighet.. Tro det eller ei..

Personlig ville jeg att han skulle beholde dørstolpene hvit..

Tror det hadde blitt enda bedre, blir rått uansett..

Du har en meget pen bil forresten.. Kunne bare tenkt meg mer kontakt på skjerm/felg.. Men det blir umulig når en har 18" på de skjermene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bilen blir lagt ut for salg til en rimelig stiv pris.. Ihvertfall til å begynne med.. Men det er nok en bil som kommer til å være godt brukandes i hverdagen.. Kommer vel litt ann på hvor en setter senkesettet (som er coilover forresten).. Men er nok i hovedsak showbil for neste sesong vil jeg tro..

Den skal forresten stilles ut på turtle wax standen på varemessa på lillestrøm til førstkommende helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarte ikke på det jeg spurte om da men..

er ikke noe og bli "sur" (bemerk annføreltegn) på om han ikke svarer på din post... ser ut som han har det travelt på og svare på poster her...

men spør du meg, så er dem rimelig like felgene som sto på E36`en ja.

samme om det tilfeldigvis ble nesten samme farger og plasering på farger som en annen E46 (fikk opp bilder etter jeg postet denne, og såg at der var en e36) her på forumet.. dette blir rått! (det samme med den andre bilen, med omtrent like farger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt hjula fra e36'en?

CSL-bakluke hadde blitt griserått på denne!

Jepp.. er hjula fra cabben ja..

vært morsot å sett med csl-luka ja.. Hørte faktisk på pris på carbontaket til cls.. var ikke SÅ ille.. rut 15 lapper tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felger er en ting og ha like....hadde det vært VN line (noe som jeg ikke ville ha pga automote har hatt det på nesten hver bil)

men det skal godt gjøres at delingen mellom svart og hvit er nøyaktig lik :P

men hvis det er en stor tilfeldighet.....så ja, da er verden liten :)

.. Kunne bare tenkt meg mer kontakt på skjerm/felg.. Men det blir umulig når en har 18" på de skjermene..

er ikke senket mer en 70/40 slik den står nå....coilovers kommer mest sannsynlig på bilen i løpet av vinteren :D

tn_DSC01072_1.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF?! faen copy cat delux på two tonen da :S :S

selve lakkeringa er jo prikk lik som på min jo..... :evil::roll::roll:

http://www.raceinfo.no/temp/alpine2_1.jpg

Var veldig pen den E36'n din ja, og kan absolutt bekrefte at Automote sin ikke er en kopi av din. For det var jeg som tok den avgjørelsen om det skulle være hvite eller sorte takstolper og den lille hvite stripa på c-stolpen. Og jeg har garantert ikke sett din bil før.

Det er også jeg som har bredda bilen og ordna de hjulbuene, og bytta til M3 skjermer osv.

Synes det var litt moro at de er så like, når de ikke er samme bilen.

Jeg liker veldig godt de hjula du har !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...