Gå til innhold

e46 320 "M3" Automote, ferdigbilder på side 9

gaasen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. Pass på augene og øyrene slek at du kan fortsette med stereo og kinoen.. ;-) Kjenner deg igjen fra AVforum.

Back to topic: Nice lakk jobb igjen du har gjort igjen.

Nå er det ikke bare jeg som skal ha creds for lakk jobben da, Jens som også lakker for Automota har lakka meste av løse delene til bilen. Jeg har stått for rettinga av bilen og bytte av baskjermer og breddinga av disse. Og jeg har lakka rutene.

Hvem er du på av forum da ?

Jeg er mest hakta på stereo nå, så jeg er vel litt oftere på Hifisentralen for tiden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir for domt det med "kranglinga" på fargevalget..

da har automote også kopiert en kompis av meg sin 200sx s13.. han hadde lik fargevalg!! nå ble jeg sur! ;) hehe

tør nesten vedde hele, vesle, årslønna mi på at dere værken så denne E36`en eller 200`en før fargevalget ble valgt. såpasse proffe tror jeg automote er, at de ikke kopierer andres fargevalg med vilje.

kjempebygg.. hvordan blir baksetet på den da? orginale stofftrekk? ;) bur? anlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det igjen! Helt sjefs bil..viss det skulle vært noe eg ville forandret på måte det være : carbon nyrer, carbon diffuser, carbon emblemer og carbon csl koffert, da hadde den vært helt ultimat for meg :wink:

Men hva med baksetet ja? Trekkes om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er 2,0 eller 2,2, vet faktisk ikke hvordan sivert gjør det ang eksos, men er orgnal m3 der og det skal på 2x dobbelstusser..

Baksetene er foreløbig orginal, men vet sivert har snkket om stereo. Personlig syns jeg han skal beholde baksetene å heller trekke opp, ettersom bilen er så nære lovlig som den er.. Kan jo strengt tatt brukes i det daglige.. Ikke noe vits å yppe med en m3 nei.. :lol:

Snakka vel om å sette inn turbomotoren fra cabben, men tviler på det skjer ettersom det er alt for mye arbeid og ikke minst penger å få noe sånt godkjent hær i landet. Og en bot for en bil med 200 hk for mye svir langt inn i sjelen.. Hadde vel blitt billigere med en Ordentlig m3 da..

Fin helgabil dette som en kan skli seg en tur til byen med sammen med gutta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng i en e46 m3 motor, å sleng ut en prislapp på vidunderet :)

Ville nok aldri lønt seg, men hadde vært heftig..

At det ikke ville lønnet seg? Lønner det seg i det heletatt å påkoste så gamle biler, eller biler gjenerelt sett, så mye? Nei. Det er jo alltid for fun! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...