Boddiz Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Den gjør visst det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 drekk pent da gutta:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 faen så fett!!men mangla vipp på soltak:) hvilken stand står denne på nå?står på a1-06 på fredag så stikker nok innom:= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Veldig fin bil! Må vell være dne tøffeste etter min mening. Hvor får man tak i breddere til e46 m3 forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 er det streamer jeg ser i frontruta..........? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Hmm, lurte jeg også på....Ser ut som en helsvart streamer med en hvit linje på bunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 streamer er "inn" skal du på fnf treffa på kvadrat på søndagen.... (litt intern) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Trenger vel ikke være rakettforsker for å se at her er det plagiering Det er ikke tvil om hvem som har bygget den peneste bilen! Automote Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 er ikke tvil om hvem som jobber me dette daglig og har "litt" mer økonomi...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Hehe..sjalu Widejuggao? Måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Meget pene biler begge to... De felgene på Automote sin bil er seriøst syke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Hehe..sjalu Widejuggao?Måtte bare nei ikke akkuratt sjalu.. synes det bare blit litt feil og "samenligne" på den måten.. samme som du sko samenlignet en Boyd coddington roaster, og en roadster som er bygget i en sliten garasje av en "vanlig" mann i gata driver du firma er det litt lettere og få gromdeler til gode priser samt "trixe" litt me penger til og betale for alt men jeg nekter ikke for at bilen er pen og se på. men det er seff en del små plokk som jeg ville gjort anderledes, men så er det ikke min bil heller så fuck it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Syntes nå at e36'en er ganske rå jeg da Selv om jeg ikke liker bad-look'en bak.. På en annen side så syntes jeg ikke så mye om baklyktene på automote sin heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Sleng i en e46 m3 motor, å sleng ut en prislapp på vidunderet Ville nok aldri lønt seg, men hadde vært heftig.. At det ikke ville lønnet seg? Lønner det seg i det heletatt å påkoste så gamle biler, eller biler gjenerelt sett, så mye? Nei. Det er jo alltid for fun! Dette er jo levebrødet til sivert og han tjener selvfølgelig penger på det han river med. Inklusive denne "gamle" bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Veldig fin bil! Må vell være dne tøffeste etter min mening. Hvor får man tak i breddere til e46 m3 forresten? Breddinga på denne er en "custom"-jobb av hæmnskjæln, sivert og jens vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå