magnuu Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Netopp skaffa en e30. skulle fylle en skvett bensin. men når jeg skrudde opp lokke presterte jeg å knekke av plastikkdrinen på "lokket". hvordan kan jeg nå lettest åpne lokket og få fyllt bensin? HEHE! xD
magnuu Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 ok. jeg skulle skru opp bnesinlokken, men plastiken på lokket falt av. får ikke til å skru opp resten av den delen nå... må nokk kanskje bruke makt?
bjalle Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 De fleste bensinstasjoner har universal bnesinlokken (hvis de finner ut hva det er)he he.
Yngvejos Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Må ikke finne på å kjøre med universallokk på e30. Bensinforbruket mitt sank drastisk etter at jeg kjøpte nytt tanklokk.
2RE_Racing Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Må ikke finne på å kjøre med universallokk på e30. Bensinforbruket mitt sank drastisk etter at jeg kjøpte nytt tanklokk. Jaha? Jøss.. Har du en forklaring på dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå