Azeton Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Alle tar med seg varmluftspistol så kan vi smelte snøen bort
muska Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Azeton... Glimrende ... Hvor finner du strømmen til den hen da
SteffenM2 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Azeton... Glimrende ... Hvor finner du strømmen til den hen da Med andre ord, det er ingen mulighet for strøm der ute? Aceton trenger kanskje strøm til PCen, sa han. itilfelle den blir brukt mye...
Glenno Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Steffen... Litt begrenset hva vi får med i en bil.... men jeg tror det blir dritbra uansett Er spådd oppholdsvær, sol og 2+ imorgen... Hmmkkkk, ja ikke alle som har touring så det sjønner jeg, he he. Jepp høres fint om du tar med pc Azeton. Begrenset med batteri på den jeg har så. Tror det blir bra imorgen jeg .
muska Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Glenno... Du blir overrasket på hva jeg har med i 7ern
SteffenM2 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Glenno... Du blir overrasket på hva jeg har med i 7ern Snøfreser?
Azeton Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Spørre om vi kan låne deiceing utstyret på lufthavnen? Ingen som har en slik AC-DC adapter da? Ja, har med pc. men den skal brukes litt til bilen også.. så kan ikke tømme alt batteri på ingenting
Glenno Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Glenno... Du blir overrasket på hva jeg har med i 7ern Høres lovende ut
Glenno Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Spørre om vi kan låne deiceing utstyret på lufthavnen?Ingen som har en slik AC-DC adapter da? Ja, har med pc. men den skal brukes litt til bilen også.. så kan ikke tømme alt batteri på ingenting Mulig Mikke1986 har en AC-DC adapter . Skal spørre.
Glenno Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Jepp Mikke1986 hadde en men den fungerte bare på enkelte enheter vist nok. Han skulle iallfall ta med.
wicky124 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 kom nettop fra osl..VELDIG mye snø..en svenske med seriøst helt blanke sommedekk som hadde kjørt seg fast..idioter.haha..men er masse snø..7-8cm nå minst.. Glenno sendte deg sms..møtes utenfor gs bildeler kl 10..med mindre jeg blir forsinket..da ringer jeg og avtaler nytt møte sted:)
muska Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Har ikke med snøfreser.... Kunne ha hatt med strømagregat men det er for høyt til bagasjerom og for bredt til baksete men har MYE annet der dah
Azeton Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 hmm.. noen som kan kjøre bilen min til gardermoen for meg?
PIIIPower Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 gutta.. ja og evnt. hunkjønn NDRG har en bil med jet motor bak som tørker banen etter regn på stevnene.. men er ikke poenget at det skal være litt snø da? Åja i dette viterlandet er det jo så mange BMWer som er ombygt til måkebiler.. hehe.. Også vil jeg bare si at det flott an noen gidder å dra igang og jeg skulle ha vært med hvis ikke dama reiste på julebord og jeg sitter fast med unga
The_transporter Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 nå har jeg faen meg kjørt i flere timer,lekt meg VOLDSOMT mye på øvre romerike i kveld.. noen her inne som kjørte bak megpå jessheim i stad? takk for koselig sladdefølge anyways.. dette blir bra bimmern er klar for å møte verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå