Gå til innhold

Påmeldte til Ringbanen 25.11.07 kl. 11.00

muska
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jau greit nok at det er et bmwtreff men syns det er litt teit at dere ikke kan slippe inn andre merker... ivertfall noen andre biler... heller tatt 50-100kr mer for at de skulle kjørt.

ikke bmwtref. men BIMMERS.NO treff. Det vil si at et medlem slipper min med f.eks saab som brukes om vinteren. Du kan jo spørre muska om du får kjøre hvis du betaler 500kr? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal dette være ett treff FOR Bimmers.no sine aktive medlemmer ikke for dem som bare snubler innom fordi dem har hørt om treffet... Vi vil nok slippe inn brukere av Bimmers med annen bil, men jeg ser ikke hensikten at folk med andre intresser (altså FORD) kommer for å kjøre.. Lag deres egne treff...

så hvis jeg hadde fått med en sierra så kunne ikke jeg kjørt? (om jeg hadde hatt lappen) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det syns jeg definitift du burde odin... sierra 1.6 er ikke akkuratt rått :P

hehehe nei den ekke akkurat grom nei! :P så jeg stikker nok ikke av med no premier for å si det sånn men skulle nå rompekjørt 1 eller 2 der uansett men siden bimmers folka ikke TØR å slippe ut noe annet en bmwer så slipper vi jo å finne ut av det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det syns jeg definitift du burde odin... sierra 1.6 er ikke akkuratt rått :P

hehehe nei den ekke akkurat grom nei! :P så jeg stikker nok ikke av med no premier for å si det sånn men skulle nå rompekjørt 1 eller 2 der uansett men siden bimmers folka ikke TØR å slippe ut noe annet en bmwer så slipper vi jo å finne ut av det da..

OH MY FUCKIN`GOD

erru cp? seriøst.. ikke for å være frekk eller noe.. men nå sitter alle og sier at ANDRE merker OGSÅ kan kjøre.. så lenge du er medlem på bimmers..

LÆR DEG OG LESE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...