Gå til innhold

Påmeldte til Ringbanen 25.11.07 kl. 11.00

muska
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syns ikke han skal få kjøre lenger jeg.. han kommer sikkert til å kræsje i en av oss andre av misunnelse :P

Han skal ikke kjøre der heller! Han er ikke no aktiv bimmers medlem det kan du lett se på antall innlegg oxo. + Sitat fra muska veldig enkelt og greit forklart.

(Nå skal dette være ett treff FOR Bimmers.no sine aktive medlemmer ikke for dem som bare snubler innom fordi dem har hørt om treffet... Vi vil nok slippe inn brukere av Bimmers med annen bil, men jeg ser ikke hensikten at folk med andre intresser (altså FORD) kommer for å kjøre.. Lag deres egne treff...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke penger?sikkert derfor du kjører ford..."the only thing Odin could aFORD"hahahahaha...men koster ingenting å melde seg inn i bimmers da..og du har vel vært medlem her siden august..hmm..

veldig veldig voksent reply...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke penger?sikkert derfor du kjører ford..."the only thing Odin could aFORD"hahahahaha...men koster ingenting å melde seg inn i bimmers da..og du har vel vært medlem her siden august..hmm..

HAHAHAHA

WORD wicky124

trenger man si noe mer? :P hahaha

ja btw.. smukken? bøg :P

bøg er noe jeg garantert ikke er...

du syns det er jævla artig at en på 18 ikke har råd til å kjøre noe feitere enn en 1,6 sierra eller?? penger er noe ikke alle har og det hender at folk må slite for å tjene litt spenn og ikke bare får det rett ihenda som noen pappagutter har en tendens til å få.. merker det er en del av dem på det forumet her iallefall.

jeg kan ivertfall være stolt over det at jeg har betalt hele bilen min selv når jeg kjører rundt i den uansett om den er grisestygg og ser ut som en dass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et par av dere her som må vokse opp (gjelder ikke bare Odin). Innleggene dere skriver virker å være skrevet av 13-åringer på et eller annet chattenettverk. :roll:

Ber dere fint om å forsøke å holde et litt høyere nivå når dere er her inne. De fleste andre her klarer det helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...