Odin Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 ja men heisann du smukken TROR du jeg er intressert i og melde meg inn i bimmers å betale penger jeg egentlig ikke har for så å betale for å få kjøre på ringbanen eller????? ro deg litt ned a... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 har du ikke penger?sikkert derfor du kjører ford..."the only thing Odin could aFORD"hahahahaha...men koster ingenting å melde seg inn i bimmers da..og du har vel vært medlem her siden august..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 har du ikke penger?sikkert derfor du kjører ford..."the only thing Odin could aFORD"hahahahaha...men koster ingenting å melde seg inn i bimmers da..og du har vel vært medlem her siden august..hmm.. HAHAHAHA WORD wicky124 trenger man si noe mer? hahaha ja btw.. smukken? bøg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 ja men heisann du smukken TROR du jeg er intressert i og melde meg inn i bimmers å betale penger jeg egentlig ikke har for så å betale for å få kjøre på ringbanen eller????? ro deg litt ned a... Hva gnåler du om da? Stikk til et eller annet jævla ford forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Jeg ble medlem 12 august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 syns ikke han skal få kjøre lenger jeg.. han kommer sikkert til å kræsje i en av oss andre av misunnelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Hallo... tenker vi stopper der jeg... Vi kommer til å prioitere bimmers.no sine aktive medlemmer og sånn er det... Odin slipper å komme om han da ikke begynner å respektere andre her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 syns ikke han skal få kjøre lenger jeg.. han kommer sikkert til å kræsje i en av oss andre av misunnelse Han skal ikke kjøre der heller! Han er ikke no aktiv bimmers medlem det kan du lett se på antall innlegg oxo. + Sitat fra muska veldig enkelt og greit forklart. (Nå skal dette være ett treff FOR Bimmers.no sine aktive medlemmer ikke for dem som bare snubler innom fordi dem har hørt om treffet... Vi vil nok slippe inn brukere av Bimmers med annen bil, men jeg ser ikke hensikten at folk med andre intresser (altså FORD) kommer for å kjøre.. Lag deres egne treff...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Hallo... tenker vi stopper der jeg... Vi kommer til å prioitere bimmers.no sine aktive medlemmer og sånn er det... Odin slipper å komme om han da ikke begynner å respektere andre her... Der var du ute litt kjappere en meg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 usikker på om jeg rekker dette treffet nå, jobber for å få bilen klar, men kan ikke love noe kan også henda at hele helga går til flytting av verksted, men får se. gir isåfall beskjed hvis jeg må melde avbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 har du ikke penger?sikkert derfor du kjører ford..."the only thing Odin could aFORD"hahahahaha...men koster ingenting å melde seg inn i bimmers da..og du har vel vært medlem her siden august..hmm.. veldig veldig voksent reply... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 ok.. mulig jeg gikk overstreken.. ble littirritert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 har du ikke penger?sikkert derfor du kjører ford..."the only thing Odin could aFORD"hahahahaha...men koster ingenting å melde seg inn i bimmers da..og du har vel vært medlem her siden august..hmm.. veldig veldig voksent reply... jeg vet..hohoho... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 har du ikke penger?sikkert derfor du kjører ford..."the only thing Odin could aFORD"hahahahaha...men koster ingenting å melde seg inn i bimmers da..og du har vel vært medlem her siden august..hmm.. HAHAHAHA WORD wicky124 trenger man si noe mer? hahaha ja btw.. smukken? bøg bøg er noe jeg garantert ikke er... du syns det er jævla artig at en på 18 ikke har råd til å kjøre noe feitere enn en 1,6 sierra eller?? penger er noe ikke alle har og det hender at folk må slite for å tjene litt spenn og ikke bare får det rett ihenda som noen pappagutter har en tendens til å få.. merker det er en del av dem på det forumet her iallefall. jeg kan ivertfall være stolt over det at jeg har betalt hele bilen min selv når jeg kjører rundt i den uansett om den er grisestygg og ser ut som en dass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Det er et par av dere her som må vokse opp (gjelder ikke bare Odin). Innleggene dere skriver virker å være skrevet av 13-åringer på et eller annet chattenettverk. Ber dere fint om å forsøke å holde et litt høyere nivå når dere er her inne. De fleste andre her klarer det helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå