Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Veit ikke helt hva du sikter til forumrotte:)

Jeg regner med at du mener posten min om streetmeet arrangert av Midnightklubb.. Av lite kunnskap om bimmers.no, visste jeg ikke at dere som er regelrytterne her inne ikke liker de. Beklager.

Kan forøvrig nevne at jeg ikke var i Drammen den kvelden.

Håper jeg kvalifisrer meg som "nok" bimmers.no medlem til å få delta i Autoslalom :)

Mvh Kristian

Det jeg sikter til er : Jeg håper du ikke er sånn som di andre som kom på forige bimmers treff var.. for der var det nemlig Midnightklubb medlemer som skrivde opp alle reg nr på bilene våres det synnes jeg er veldig lav mål å gjøre,det blir liksom som å "leke politi".Og det at enkelt medlemer der ødelegger for navne til klubben når dem gjør slike ting er dumt.Men det blir dems tap ikke våres. Dette har vi prata om før så da har du sikkert skjønnt tegna mi. Og er du en av di som ikke har til hensikt med å gjøre sånt så er du velkommen :) Takk for meg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
nei ikke du gunnar.. odin.. men samme det :) vi er da alle medmennesker,vi er ikke her for å krangle.. :)

nå gleder jeg meg skikkelig til den 25. :P kjenner det klør i fingrene :D

Jeg kan si det samme her oxo gleder meg til treffet:) Er det fortsatt glatt på veien/område der oppe? :)

Skrevet
nei ikke du gunnar.. odin.. men samme det :) vi er da alle medmennesker,vi er ikke her for å krangle.. :)

nå gleder jeg meg skikkelig til den 25. :P kjenner det klør i fingrene :D

Jeg kan si det samme her oxo gleder meg til treffet:) Er det fortsatt glatt på veien/område der oppe? :)

Var svinglatt der i dag. Underkjølt regn/tåke gjorde tilogmed at de nye piggdekka mine sleit ved gasspådrag opp til 3 gir.

Skrevet
Er så amper stemning her nå, så det ender vel med at alle går å skuler stygt på hverandre den 25. :lol:

Hehehe neida di fleste av oss her er vel friske å oppgående menesker så det går vel bra:) Og meg går det fint ann å prate med på en skikkelig måte.

Skrevet
såpass ja.. å ditt skal jeg i morgen på mine flotte piggfridekk.

Tar med med kniv i tilfelle noen freaker ut 8)

Hehe nei går fint med boksehansker ;)

Stephan.s : Kjekkt å vite åssen føre det allerede er :P

Skrevet

Var der ingen som kunne sette X på et kort?

Eller komme med vei beskrivelse, eller om der finns adresse, web site what ever.... bare et eller annet så jeg kan komme dit da jeg kansje kommer litt seinere.

Skrevet
Det var som pokkern dah... Hvor kom du ifra Smez :lol:
jeg poster fortere en min egen skygge :lol:

dere andre ta kranglinga i en annen tråd.. har du bmw får du kjøre uansett hvor aktiv du er.. kan ikke nekte folk å kjøre selvom de har få inlegg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...