Gå til innhold

Påmeldte til Ringbanen 25.11.07 kl. 11.00

muska
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veit ikke helt hva du sikter til forumrotte:)

Jeg regner med at du mener posten min om streetmeet arrangert av Midnightklubb.. Av lite kunnskap om bimmers.no, visste jeg ikke at dere som er regelrytterne her inne ikke liker de. Beklager.

Kan forøvrig nevne at jeg ikke var i Drammen den kvelden.

Håper jeg kvalifisrer meg som "nok" bimmers.no medlem til å få delta i Autoslalom :)

Mvh Kristian

Det jeg sikter til er : Jeg håper du ikke er sånn som di andre som kom på forige bimmers treff var.. for der var det nemlig Midnightklubb medlemer som skrivde opp alle reg nr på bilene våres det synnes jeg er veldig lav mål å gjøre,det blir liksom som å "leke politi".Og det at enkelt medlemer der ødelegger for navne til klubben når dem gjør slike ting er dumt.Men det blir dems tap ikke våres. Dette har vi prata om før så da har du sikkert skjønnt tegna mi. Og er du en av di som ikke har til hensikt med å gjøre sånt så er du velkommen :) Takk for meg

Jeg har ingen relasjoner til Midnightclub, ønsket kun godt oppmøte ihåp om fine bmw'er også :) Etter som om jeg har forstått riktig har MC vært drittunger, noe jeg selvfølgelig er enig i. Håper på snø til søndagen da :D

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå får jeg kansje beklage dette innlegget litt da med "bimmers.no sine AKTIVE" litt iforhold til dette treffet.

Jepp det høres bra ut Muska. :-)

Skulle det være fritt for andre enn bimmers.no sine AKTIVE, kunne jeg like godt meldt meg inn i NAF eller noe ;-).

Nå skal ikke jeg rote meg inn i den pågående flamewaren.

Lurer egentlig mer på hvordan man definerer en aktiv bruker på forumet?

Personlig leser jeg mange tråder, suger til meg informasjon om du vil, men poster ikke veldig mye. Vært medlem siden oktober 2005, men bikka først for et par dager siden 50 poster.

Har uansett parkert bilen for vinteren, men arrangeres det tur på ringbanen til våren dukker jeg opp, hvis jeg er aktiv nok da.. ;)

Noe av grunnen til jeg skrev som jeg gjorde er at iløpet av bimmers.no treffene i drm har blitt en kjempefin gjeng. Var litt lei av alle de andre som skulle så veldig holde følge med oss på crusiing etc.. av biler av annet merke og ikke brukere av bimmer.no fora. Syntes det er gøy å dra på bmw treff jeg og treffe likesinnede med bmw som intresse. Håpet vel på et rent bmw treff/ bimmers.no brukere treff. Egentlig så kunne jeg som sagt tidligere meldt meg inn i NAF eller enn annen form for gatebilklubb om jeg syntes det var så gøy med hummer og kanari. Vel dette er bare min egen ytring på hvordan jeg ser på dette.

Så til svaret om min egen definisjon av bimmers.no sine aktive, utover beklagelsen og ellers lange menings ytringen.

Bimmers.no bruker:

Jeg definerer en aktiv bruker som er innom fora noen dager i uken, helst med deltakelse i innlegg.

Bimmers.no sine aktive:

Bimmers.no sine aktive er ofte de som følger tråder, legger kansje inn innlegg, møter opp på treff. Men kan også godt være de som kansje deltar litt i bakrunnen sammen med f,eks kamerat eller kjæreste som er på bimmers.no eller bimmers.no sine treff. Forhåpentligvis har Lidenskap til bmw ;-)

Vel bare noen egne meninger om den saken. Ferdig med det, punktum slutt.

Ja skal vel ligge til rette for å kunne ha en trivelig dag til lørdagen så dette ser jeg fram til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaterte den originale posten min med at jentebilen min er friskmeldt fra verksted så jeg stiller. Men siden det plutselig hadde kommet en gazzillion innlegg imellomtiden så gjentar jeg det her.

Åssen er folket skodd forresten? Jeg kvier meg veldig for å sette på vinterdekkene (se bilde så skjønner du hvorfor)

Hva sitter best på våt asfalt og 0 til -4 føre

225/45-17 sommerhjul eller

195/60-15 piggfrie ?

vinter-sommer.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sitter best på våt asfalt og 0 til -4 føre

225/45-17 sommerhjul eller

195/60-15 piggfrie ?

Det må jo helt klart bli vinterdekkene.

Sommerhjul ved 0 grader er jo nermest som å kjøre på stein.

Jeg hadde valgt vinterhjula da de sikkert griber mye bedre pga. den blødere compound.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...