smez Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 hm dette ser skummelt ut ett eller annet røyk på m3n får se om jeg rekker å få i stand den ellers så får jeg vel noe annet å kjøre med.
325icab_88 Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Minne dere på at det IKKE er lov med pigger på drivhjula Da blir det gode gamle sommerdekk på 14" colakork felger bak
muska Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 Smez... Tålmodighet Det lønner seg 325 cab... Søtt Mulig jeg tar med csien oxo
muska Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 hehe.. Må telle piggene først Men 200 hk, sperre og bakhjulsdrift blir aldri gæernt
325icab_88 Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Det blir driiiit morro Gleder meg ekstremt
Azeton Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 hehe, Nei, blir nok aldri det. Gleder meg også.. Men sliter litt med dårlig stilt inn motor. må få tatt meg en tur snart å kjøre. men er litt vanskelig og gjøre ALT alene. Er det strøm der borte? til bærbar f.eks? Så kunne jeg lånt meg en sjåfør å prøvd litt ut.. BTW. Hvem var det som skulle møte meg på JET? Avtale litt tid og sånt snart.. Enda en edit. Var på gardermoen idag.. og det var ikke sånn kjempeglatt heldigvis
muska Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 Azeton.... Ring meg på 45456131 så ordner vi det meste der og da
sveinern2 Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 hm, verdt å kjøre 7,5t for å kjøre på denne banen eller?
Glenno Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 Tja, vil vel ikke uttale meg noe om banen men tror opplegget der virket greit. Den sosiale biten bør også taes med i betraktning. Kan sikkert bli en fin tur om du bestemmer deg for det vil jeg tro dark-shadow. Nå laver snøen ned på østlandet ikveld så holder denne kan det bli skikkelig gøy. Håper jeg rekker teste dekken før treffet, så får det stå sin prøve med mindre ting som jeg skulle fikset på touringen. Ellers blir parkert mondeo der borte og kun den sosiale biten på meg.
Odin Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 da kommer jeg med bmw jeg da og går utifra jeg får kjøre nå?
muska Skrevet November 22, 2007 Forfatter Skrevet November 22, 2007 Odin... Du kan jo prøve men lover ingenting... Smez sa vel nei og at du kunne komme på treff da Romerike gateklubb hadde treff... Tror du skal sende en PM til Smez
wicky124 Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 begge bærekulene foran på min lager klunkedunkeklinke lyder:(
smez Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 begge bærekulene foran på min lager klunkedunkeklinke lyder:( skru op lyden på radion så blir de borte
Stephan.s Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 Jeg så frem til å få muligheten til å bli med på dette, men det er siste dagen jeg har mulighet til å sveise kanal på bilen før den blir begjert avskiltet pga manglende EU kontroll 1 des Har hatt tenkt meg på de 2 siste Drammen treffene, samt dette, men søndager er de dagene som passer meg dårligst... Glenno, send meg en PM ved neste planlagte Drammen-treff så skal jeg for en gangs skyld komme. Og til dere alle, ha det morro søndag. Misunnelsen kommer til å være der. Får håpe snøen holder seg. Jeg hadde det passe morro på vei til jobb i dag kl halv 5 før brøytebilene hadde vært på veiene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå