SteffenM2 Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Åssen blir det med folk som skal ta bilder? Er det mulighet for å stå på indrebane ? Tar med sånn gul vest, så ser man meg i såfall. Kommer med to kameraer til helga, så satser på mange bedre bilder denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 gode nyheter fra meg hevrtfall, bilen ble testkjørt idag og alt funker fint(utenom litt manglende lys, men easy fix) gleder meg til treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 wicky, Du er unnskyldningseksperten her inne. Alltid med på alt, helt til det nærmer seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 Wicky... Slapp av... Det gjør min også Steffen... Det ordner vi da vi kommer opp NeonM... Flotters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Det var som pokkern dah... Hvor kom du ifra Smez jeg poster fortere en min egen skygge dere andre ta kranglinga i en annen tråd.. har du bmw får du kjøre uansett hvor aktiv du er.. kan ikke nekte folk å kjøre selvom de har få inlegg.. Muska her står det jo at så lenge du har bmw så får du kjøre aktiv eller ikke aktiv... da får jeg kjøre da.. ettersom det står her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 Odin.. Send PM til Smez... Jeg er ikke veldig med på at du skal kjøre men det får Smez avgjøre... Kjenner jeg blir litt irretert nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 *veldig barnslig inlegg men må være lov å bli frustrert da man møter veldig stor motgang og null medgang fra "sjefer" på forumet og treffet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 nei herregud da driter jeg i det... faen as er det så SINNSYKT vanskelig å være litt grei her så får dere FAEN meg bare kose dere jævla nisser.... nå blir JEG litt irritert her... bare dra til h..... nå kunne jeg mekka meg en jævla bmw dritt så jeg fikk kjørt på bane siden dere ikke ville ha meg utpå med sierran men siden jeg ikke eier den så får jeg ikke kjøre??? skal dere sjekke vognkortet til alle sammen og matche det med navnet på sjåffisen da?? nei kos dere utpå der med driterne deres ******!*"!*!*!"#P!?=#O Der tror jeg du egentlig ødela alle sjangsene dine til å kjøre. Det jeg kan foreslå er at du står på lista, men BMW'er har første retten til å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 odin, nå tar du jo helt av igjenn... hvis du kommer til ringbanen så ikke ta med det humøret der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 med den sutringa der så kan han bare gi f i komme.. vi skal være der for å ha det gøy og da er ikke jeg spessielt interisert i å ha et råttent egg der.. det er jeg som arangerer dette å er det noen som føler seg føler seg feil behandla så ta det på pm til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 da har jeg handla inn bensin filter, olje, plugger og litt snax til vinter bilen så da kommer jeg med den hvis jeg får den igang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 joda jeg kommer..skal vel bytte de greiene på neste lønning så får kjøre til alt ryker på søndag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 meneh.. i dag regna all snøen bort men håper det fryser på igjenn så vi mindre hester og autolat kan leke oss litt og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 No offense, men dette høres ut som et merkelig opplegg. "Bare aktive bimmers.no brukere får lov til å kjøre". Skal dere ha med lister på antall innlegg da eller? Hvis dere tror den Ringbanen er så vanvittig attraktiv å kjøre på, må dere tro om igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 meneh.. i dag regna all snøen bort men håper det fryser på igjenn så vi mindre hester og autolat kan leke oss litt og hmm..mindre hester?aldri hørt om..og automat er morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå