Azeton Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Bensinslangen på min bil røyk igår. å bilen står på skolen i nannestad. så nå er det kjøre på biltema hente bensinslange kjøre til nannestad og fikse se om den går.
muska Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 Dr_S.. Nå er dette ment som ett treff for Bimmers sine aktivemedlemer som har en lidenskap for BMW ikke et treff for gudoghvermann.. Azeton....... Det fikser du lett Da skriver jeg ut påmeldingslista... Dem som eventuellt kommer uten å meldt seg på kan ringe meg på 45456131
Azeton Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Ja, Det er fikset. men mapp slangen og nippelen er knekt mens jeg holdt på. på en merkelig måte:) Så jeg besøkte vaktmesteren på skolen og lånte en hull hylse og litt lim så det ordner seg nok. Men er litt typisk at sånt skal skje rett for noe man SKAL på.. Men, Han prøvde først og komme med ford. så har han fått tak i bmw som han skal med. Er man veldig aktiv da?
smez Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 No offense, men dette høres ut som et merkelig opplegg. "Bare aktive bimmers.no brukere får lov til å kjøre". Skal dere ha med lister på antall innlegg da eller?Hvis dere tror den Ringbanen er så vanvittig attraktiv å kjøre på, må dere tro om igjen nå har jeg sagt at det ikke har noe med inlegga og gjøre flere ganger det er det andre som fabla over. men det har noe med at dette skulle være for de som er på bimmers og har bmw. dette skull være en "klubb dag" og det vil si ikke for alle og en vær som regger seg her.. si det sånn da slipper de inn andre biler en bmw på bmwccn treff? dette er noe av samme dealen. jeg skal ha flere kjøringer på gardermoen i løpet av vinteren og de er åpne så alle kan delta. og jeg sier til deg som jeg sa til odin er det noe du mener er feil ta deg på pm ikke post det her..
Glenno Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Dr_S.. Nå er dette ment som ett treff for Bimmers sine aktivemedlemer som har en lidenskap for BMW ikke et treff for gudoghvermann.. Sier meg enig i det når det gjelder dette treffet. For andre finnes vel gatebilklubber, naf etc.. ? Så mener jeg at vi heller være får være sære, for de som mener det da, for bryr oss lite egentlig. Om kun kjøring på ringbanen er det eneste som er i fokus tar du nok feil Dr_S. Erfaringen fra drm treffene tilsier at de fleste er hyggelig, sosiale og behjelpelig folk. Utveklsing, råd og møte med likesinnede tror jeg er vel så viktig. Dette tror jeg skal bli et fint treff.
smez Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Dr_S.. Nå er dette ment som ett treff for Bimmers sine aktivemedlemer som har en lidenskap for BMW ikke et treff for gudoghvermann.. Sier meg enig i det når det gjelder dette treffet. For andre finnes vel gatebilklubber, naf etc.. ? Så mener jeg at vi heller være får være sære, for de som mener det da, for bryr oss lite egentlig. Om kun kjøring på ringbanen er det eneste som er i fokus tar du nok feil Dr_S. Erfaringen fra drm treffene tilsier at de fleste er hyggelig, sosiale og behjelpelig folk. Utveklsing, råd og møte med likesinnede tror jeg er vel så viktig. Dette tror jeg skal bli et fint treff. bra sagt gleder meg som en unge til å få slura litt jeg
Glenno Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Ja Smez veldig enig i ditt innlegg også over her angående antall inlegg etc... Syntes det har kommet fram tydlig, hva som er målet for dette treffet nå. Jada, fikk prøvd dekkene litt idag samt skiftet en lekk ventil. Tror du ikke kjempen slurra på isen å da gitt, he he
muska Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 Smez... Du er en unge Glenno... Se her ja Snakkes til søndag
tonyku Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Vell da var jeg å påmeldt kaldt å ikke no snø på Jessheim nå, men heldivis har han meldt snø lørdag natt til søndag i cant wait
Azeton Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Idag var det relativt tørt jessheim/gardermoen.. tørt hele veien mot nannestd til man kom inn i bygda. å det var det HOLKA!
NeonMuffler Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Gleder meg! tar med startkabler og slepetau
Bimmerlars Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 Typisk at jeg ikke har bremseklosser igjen foran da.. Aktiv kjøring sliter helt greit på bremsebelegget gitt Var jo helt kurant med belegg igjen for en måned siden. Har du noen E36 framklosser jeg kan ha på søndag Muska?
wicky124 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 gonna be fun..håper inderlig det kommer snø der oppe...teit å ligge bredt med nye vinterhjul på tørr asfalt..hmm..
smez Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 gonna be fun..håper inderlig det kommer snø der oppe...teit å ligge bredt med nye vinterhjul på tørr asfalt..hmm.. bare å låsen i de 2 første det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå