325icab_88 Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Da er jeg på lista å Drar med meg 2 kompiser i E36 316 og 320
smez Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Jeg stiller med grisegrom E30 skal du kjøre min eller din egen?
Gunnar Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Kanskje det hadde gjort seg med litt info om hva dette er? Er det snakk om en super-stage løype? Eller autoslalom? Eller bare noe drifting-greier? Hvor stor er banen?
smez Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 sånn ser banen ut.. dette er det de kaller ss1 her er størelse og alt
smez Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 bumper denne jeg så den ikke blir glemt. kom igjen nå enda plass til flere her
Bare_egil Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 dette må vi få til flere ganger, siden jeg ikke får vært med på dette. Skal til kvitfjell med jobben denne søndagen dette kan vel også vi som har arrangert i drammen også få til en gang..håper jeg på
Gunnar Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Ser jo skikkelig morsomt ut dette, prøver å få til en tur jeg, men har ikke bil å delta med, så det blir for å se. Dette må jo være et av tidenes seneste kjøretreff (på året)..
smez Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Ser jo skikkelig morsomt ut dette, prøver å få til en tur jeg, men har ikke bil å delta med, så det blir for å se.Dette må jo være et av tidenes seneste kjøretreff (på året).. det er aldri forsent å ha et kjøre treff..
The_transporter Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 gruer meg litt.. radiator-lekk,gåen servo.. slitte foringer på venstresiden forran og så skal jeg leke meg hehe jaja... er vel tryggere en ute på vegen
smez Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 gruer meg litt.. radiator-lekk,gåen servo.. slitte foringer på venstresiden forran og så skal jeg leke meg hehejaja... er vel tryggere en ute på vegen detaljer.. tror det kommer til å være ganske glatt uanstt så non rundetider å skryte av tror jeg det ikke blir.. men dette er mye tryggere og mer lovelig en å gjøre på væien.. men tror det kan bli en sinsykt morsom dag
Bimmerlars Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Jeg stiller med grisegrom E30 skal du kjøre min eller din egen? Din går bedre enn min Ihvertfall etter hælja!! Sier aldri neitakk til det vet du
Mikke1981 Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 dette må vi få til flere ganger, siden jeg ikke får vært med på dette. Skal til kvitfjell med jobben denne søndagen dette kan vel også vi som har arrangert i drammen også få til en gang..håper jeg på Helt enig at vi burde få til sånt oxo Bra forslag forresten. Gleder meg til dette her,håper det blir snø/is så jeg kan få testa ut åssen bilen funker på glatta
The_transporter Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 greit nok at det ikke er rundetider men herjing på glatta fører til varm motor og slitene armer uten servo hehehe men artig blir det
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 gleder meg..men...er det snø på banen?eller is?har brede piggfri så tror jeg bare kommer til å suse frem og tilbake..hmmm...hvor lenge holder man på her da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå