Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kanskje det hadde gjort seg med litt info om hva dette er?

Er det snakk om en super-stage løype? Eller autoslalom? Eller bare noe drifting-greier?

Hvor stor er banen?

Skrevet

dette må vi få til flere ganger, siden jeg ikke får vært med på dette. Skal til kvitfjell med jobben denne søndagen :cry: dette kan vel også vi som har arrangert i drammen også få til en gang..håper jeg på :D

Skrevet

Ser jo skikkelig morsomt ut dette, prøver å få til en tur jeg, men har ikke bil å delta med, så det blir for å se.

Dette må jo være et av tidenes seneste kjøretreff (på året).. ;)

Skrevet
Ser jo skikkelig morsomt ut dette, prøver å få til en tur jeg, men har ikke bil å delta med, så det blir for å se.

Dette må jo være et av tidenes seneste kjøretreff (på året).. ;)

det er aldri forsent å ha et kjøre treff.. :P

Skrevet
gruer meg litt.. radiator-lekk,gåen servo.. slitte foringer på venstresiden forran og så skal jeg leke meg :P hehe

jaja... er vel tryggere en ute på vegen :P

detaljer.. tror det kommer til å være ganske glatt uanstt så non rundetider å skryte av tror jeg det ikke blir.. men dette er mye tryggere og mer lovelig en å gjøre på væien.. men tror det kan bli en sinsykt morsom dag
Skrevet
dette må vi få til flere ganger, siden jeg ikke får vært med på dette. Skal til kvitfjell med jobben denne søndagen :cry: dette kan vel også vi som har arrangert i drammen også få til en gang..håper jeg på :D

Helt enig at vi burde få til sånt oxo :) Bra forslag forresten.

Gleder meg til dette her,håper det blir snø/is så jeg kan få testa ut åssen bilen funker på glatta :)

Skrevet

gleder meg..men...er det snø på banen?eller is?har brede piggfri så tror jeg bare kommer til å suse frem og tilbake..hmmm...hvor lenge holder man på her da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...