Glenno Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Okej, ikke så kjent i de traktene Azeton så da er planen at wicky plukker oss opp på gsbildeler, derfra til deg og så videre. Du har nr til wicky eller?
Azeton Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Har ikke det. men sendte pm til deg. Så da møter jeg dere på jet stasjonen bare?
Glenno Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Frank Sinatra bør vel være grei kjøremusikk om det blir skikkelig glatt imorgen? Ellers så er selvfølgelig 6`ern fin å høre på den også, he he
Azeton Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Da må du spille høyt.. jeg har ikke cd-spiller
SteffenM2 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Jeg tar med meg gul vest til meg selv iallefall, så ser dere iallefall at jeg driver med foto. Kan hende jeg skal filme litt også, så må evt. finne en grei plass til dette. Nå spørte Muska meg om jeg kunne organisere dette men om du ønsker dette er det helt greit for meg SteffanM2 Om du leser innleggene litt over så ser du jeg foreslo å ha et foto/kamera møte rett etter føremøte. Vel si ifra om du ønsker organisere da SteffenM2? Du oppfattet dette litt feil, tror jeg. Mente ikke å prøve og overta, Mente at siden jeg skal være fotograf, mens jeg skal stå rundt banen da er det greit at jeg syns. Men det er vel ingenting i veien for at vi kan organisere dette sammen, hvis du er intressert i det. Vi må neste se ann litt på været også! Høres også bra ut med fotomøte etter førermøte ja. Men får bare håpe at det kommer noen tilskuere med kamera også, sånn at vi ikke sitter igjen med masse utstyr, men ingen til å bruke det.
Glenno Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 he he ikke rare greiene i touring Azeton men. Må få brent meg en cd iallfall. Om noen har en bærbar med grei skjerm hadde det vært fint for tenkte ta med noen dvd`er fra bl.a drm treffene.
zHk Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Jeg bor rett ved banen.. Helt sinnsykt mye snø!!!
Azeton Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 he he ikke rare greiene i touring Azetonmen. Må få brent meg en cd iallfall. Om noen har en bærbar med grei skjerm hadde det vært fint for tenkte ta med noen dvd`er fra bl.a drm treffene. Jeg skal ta med meg bærbar til bilen ihvertfall
SteffenM2 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Jeg bor rett ved banen.. Helt sinnsykt mye snø!!! Begynner det å bli for mye eller er det greit?
Azeton Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Håper det ikke blir for mye snø! Kan vel gire ned noen hakk å høre på 6er som deg glenno
muska Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Glenno organiserer alt med foto og kamera.. er litt avhengig at vi ser litt på sikkerheten også Har kun sånn musikkmaskin i 7ern jeg men vet jeg hvordan jeg skrur den på Not.... Hærlig lyd av 6er dah... selv om jeg syntes lyden av gammel 6er er best Kommer i 7er og csien blir hjemme pga dårlig hardykobling (fikses til mandag)
SteffenM2 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Da er det vel snart påtide og ta kvelden.. Skal være i hobøl klokka 08.15 så.. Men hvis noen har foto/film kamera utstyr, så ta det med! Vi trenger flere folk med utstyr. En annen ting er vel, om folk kunne tatt med snømåker, freser eller lignende? hadde kanskje ikke vært dumt?
muska Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Steffen... Litt begrenset hva vi får med i en bil.... men jeg tror det blir dritbra uansett Er spådd oppholdsvær, sol og 2+ imorgen...
SteffenM2 Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Steffen... Litt begrenset hva vi får med i en bil.... men jeg tror det blir dritbra uansett Er spådd oppholdsvær, sol og 2+ imorgen... Helt korrekt, blir nok veldig bra! Likte vær meldingen din iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå