Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
TUUUUUUUSEN TAKK for ett kjempehyggelig treff :D

Overskuddet ble 1250,- som går direkte til Gunnar :D

Wicky... Ikke værst at du fikk kjøre så sent som du kom :D

Det ble nok litt glatt for de fleste ja.. men utrolig gøy å se på :D

BREISLADDMESTER

Gratulerer Stian... 325icab88 som vant 4 stk 18" sommerhjul fra Dekkskift i Rælingen... :D

uten meg hadde aldri blitt no bra treff:)

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

BREISLADDMESTER

Gratulerer Stian... 325icab88 som vant 4 stk 18" sommerhjul fra Dekkskift i Rælingen... :D

uten meg hadde aldri blitt no bra treff:)

ja for du kom jo når det nesten var slutt :P

Skrevet

Tusen takk for godt gjennomført og hyggelig treff Smez, Muska, banemannskap, fotograf, sponsorer. Noen jeg glemte da. Jo iallfall den kjempe fine gjengen som var innom. Bare godt humør og spore, samt fin sosial gjeng :-).

Syntes det ble sånn passe med folk med tanke på kjøretid.

Glemte nicket her men en tok på seg redigerings jobben av all film og bilder fra dagen, så han stikker vel innom tråden her vel.

Vel takk folkens for en glimrende dag.

Skrevet
ja det var artig dette!! 316 stasjonsvogn ekke akkurat værst da men fikk nå sladd på den :P
hehe nei du hadde teken på den bar kjørt..
Skrevet

Hvis ikke jeg tar helt feil var det Jan88?

anyway, ut av 120bilder, ble hele 8(!!!!) stykk brae. Ikke min beste dag med andre ord.

8jpg.jpg

7.jpg

6.jpg

Han her burde nesten fått en pris for å kjøre med taket nede! :lol:

5-1.jpg

4-1.jpg

3-1.jpg

2-1.jpg

1-1.jpg

Igjen, takk for et utrolig bra treff. Neste gang får vi nesten lage et lite bål som vi kan varme oss ved! :)

Skrevet

BREISLADDMESTER

Takk for et supert treff :D Blir nok ikke det siste :D

Fiaskoprisen gikk til Wicky ja :lol:

Takker for utrolig bra arragement og premier :D

Skrevet

anyway, ut av 120bilder, ble hele 8(!!!!) stykk brae. Ikke min beste dag med andre ord.

Igjen, takk for et utrolig bra treff. Neste gang får vi nesten lage et lite bål som vi kan varme oss ved! :)

Jo den var noe med Jan, SteffanM2. Synd det gikk slik med bildene da men var vel flere som tok noen bilder kansje? Får se hva jeg rekker ikveld men skal prøve iallfall få lagt det over til pc fra kamera om ikke annet. Da er det iallfall klar til sendes til redigering. Kan hende det kan ligge det ble noe grei film, selv om kamera jeg brukte ikke er helt optimalt.

Skrevet

hvor dårlig er de du har av meg da? :(

er det mulig å se noe på de liksom? :)

Skrevet

Jo den var noe med Jan, SteffanM2. Synd det gikk slik med bildene da men var vel flere som tok noen bilder kansje? Får se hva jeg rekker ikveld men skal prøve iallfall få lagt det over til pc fra kamera om ikke annet. Da er det iallfall klar til sendes til redigering. Kan hende det kan ligge det ble noe grei film, selv om kamera jeg brukte ikke er helt optimalt.

Ja, det var litt synd at det ikke ble mere brae bilder, men nå var vel jeg litt på latsiden i dag også, var så forbaska kaldt, var håpløst å ta bilder når jeg bare skalv.. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...