Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takk til du som tok bilder av bilen min, og han (jeg er ikke så flink til å få med meg navn) jeg fikk låne en autofil t-skjorte til å tørka av setene mine etter toppløs kjøringa.
Var nok meg som tråde til med litt hjelpe (t-skjorte)

Var det den du brukte til og tørke din egen bil også? :lol:

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Azeton, Jeg kan nok være behjelpelig med serverplass hvis det er behov.

muska, Hehe. Velvel.. det kommer tydeligvis an på hvem som ser det. ;)

Men hvis dere orker å dra i gang flere treff for gjengen her inne, så må det vel være greit å ha et lite utgangspunkt? Da er det ikke så stor fare for å f.eks. gå i minus.

Skrevet

Gunnar... Vi drar igang fler treff ja... Dette var kjempegøy og ga mersmak :D Tar en prat med gutta så får vi se hva dem sier :D

Mye bra bilder og film her :D

Skrevet

Bra du likte videoen! Men endingen skulle vært lenger, men photobucketkontoen min var akkurat for liten og kuttet ut de siste sekundene...Laster opp på YouTube nå, er vel oppe og går i morgen tenker jeg! Stay tuned!

Skrevet
Hvis ikke jeg tar helt feil var det Jan88?

anyway, ut av 120bilder, ble hele 8(!!!!) stykk brae. Ikke min beste dag med andre ord.

Igjen, takk for et utrolig bra treff. Neste gang får vi nesten lage et lite bål som vi kan varme oss ved! :)

Jo den var noe med Jan, SteffanM2. Synd det gikk slik med bildene da men var vel flere som tok noen bilder kansje? Får se hva jeg rekker ikveld men skal prøve iallfall få lagt det over til pc fra kamera om ikke annet. Da er det iallfall klar til sendes til redigering. Kan hende det kan ligge det ble noe grei film, selv om kamera jeg brukte ikke er helt optimalt.

Ja, det var litt synd at det ikke ble mere brae bilder, men nå var vel jeg litt på latsiden i dag også, var så forbaska kaldt, var håpløst å ta bilder når jeg bare skalv.. :lol:

Da har jeg begynt brenne filen som ble på nesten 8 gb i avi format og når det bli ferdig vil bli sendt til JanE24. Når jeg får brent ut rå format på dvd, sendt en pm til Jan24 om hvor jeg skal sende, og får tilbake mld skal jeg sende denne til Jan24. Filmen ble på ca 45-50min men sikkert noe redigering. Ikke proff men neste gang SteffanM2 skal du få filme fordi det ble bra den siste biten du filmet.

Ja de fleste ble med. Om noen har veldig hast kan de hente dvd når jeg får brent og fraktet denne til Jan24. ;-)

Men vet at Chris filmet litt også. Vel da sender vi Jan24 det vi har av foto og film så mikser han sammen en film.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...