wicky124 Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 hehe...da såh..men åssen er det med føre på banen`?
Stramvaier Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 det er stor sjangse for at det er snø på banen snart nå, følge værmeldingen. men jeg regner med å komme med bimmern å sladde litt jeg
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 ahaa...hmm..har bare ansvar forsikring på bilen så kjipern å kræsje..hmm..
Stramvaier Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 du får jo ikke dekt noe uansett når man kjører på bane da
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 hvem sa jeg kommer til å kjøre av på bane?
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Robert85.. aut ingen hindring.. kommer med 735ia jeg fått deg sjuer???
Glenno Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 du får jo ikke dekt noe uansett når man kjører på bane da Ikke? Hva om det blir definert som kjøretrening da og dermed at vegtrafikklovener er gjeldene slik som eks bmwccn sine treff. Hva da?
wicky124 Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 du får jo ikke dekt noe uansett når man kjører på bane da Ikke? Hva om det blir definert som kjøretrening da og dermed at vegtrafikklovener er gjeldene slik som eks bmwccn sine treff. Hva da? da blir det dekt:)
JulianS Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 regn med meg a:) må få solgt no piggdekk bare;) det var bare piggfritt som var lov ikke sant? har ikke lest de to siste sidene;)
smez Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 ja pigg så vidt jeg har skjønt så er det kun lov med pigg fritt. men skal høre nermere ang det.. gir beskjed i morgen
muska Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Da er banen betalt og vi har fått bra tilbakemld om sponset premier.. Så møt opp alle som har lyst Regner med at jeg smører noen baguetter og kjøper inn litt brus og selger det til selvkost.. Dataen min er litt rar om dagen så jeg får ikke inn mld, men håper å få rettet dette ikveld. Ring meg på 45456131 om det er noe dere lurer på .. Mvh Marianne
The_transporter Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 dette blir stas ser frem til en trevelig dag på banen
The_transporter Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 muska.. var du på treffet på fjordparken? jeg er ikke sikker på hvem som var der og ikke.. klarte bare å resonere meg frem til et par stk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå