wicky124 Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 ja skjønte jo det da..hehe...helst om det er på bar asfalt da..teit om det blir masse snø..hmm...da sliter jeg ut kassa...og dekka...hmm..ekle saker gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 Wicky124.... BMW tåler å kjøre i krappe svinger... min gjør det iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Frikjøring er jo greit nok...men ringbanen er vel bare rett frem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 Dr_s.. Har ikke helt oversikten før imorgen. Og tar litt på hælen... Har ordnet noen premier men det er sønnen min smez som står for aktivitenene og han kommer hit imorgen, så da får du og andre de opplysningene dere trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 ja skjønte jo det da..hehe...helst om det er på bar asfalt da..teit om det blir masse snø..hmm...da sliter jeg ut kassa...og dekka...hmm..ekle saker gitt... Ikke rart i du aldri er å se på banekjøring Kan ikke være redd for dekkslitasje og girkasser da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 stor tung bil som jeg har drept to kasser på ...hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Baktraversene på bilen min er ødelagt! har sunket ned 3cm på venstreside.. Hva er det jeg gjør nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 skader den andre så den er likelav bak,skaffer en STOOOOOOOOOOOOOOR dame til å sitte på med deg foran..og VIPS!!laaaaav bimmer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Har helt utrolig lyst og kjøre! men vet ikke hvordan det er når traversen bak er herpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 jeg skrev jo en supergod beskrivelse av rep da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 jeg skrev jo en supergod beskrivelse av rep da... du charlie.. den forklaringen var veldig dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 hehehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Det er da to uker til, og det må jo repareres uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 bare å dra på seg kjeldressen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 hvor er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå