Azeton Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Ja.. Men skjønner ikke hvorfor dere har så lyst på snø? Ser ikke poenget med snø.. Ender bare opp med å spinne så snart man gir på litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 joa..men er morro å spinne da..hehe..har forresten masse 15toms dekk liggende som jeg skal kaste...tenkte om noen vil ha dem til treffet så er det bare å si ifra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 jeg kjører mer enn gjerne hvis jeg får kjøre med noe annet enn bmw eller noen har en bmw å låne bort til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 jeg kjører mer enn gjerne hvis jeg får kjøre med noe annet enn bmw eller noen har en bmw å låne bort til meg Hvah? Er du seriøs eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 helt seriøs er det lov å kjøre Ford utpå der 1 runde eller 2 eller?? ettersom det er en Ford og kvaliteten er deretter blir det nok ikke mer en 2-3 runder går jeg utifra så dere slipper å se mye til meg hvis jeg får kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Hvorfor møter du ikke heller på et Ford-treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 fordi folka som holder ford treff ikke har flere fordtreff i år.... men er det virkelig vanskelig å slippe ut på en bil av annet merke?? har aldri sett ford folka har sliti med å slippe ut noen bmwer også lignende... så burde vel egentlig ikke være noe problem eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Ble vi ikke enige i at vi tillatter litt andre merker da? Med tanke på at mange sikkert kjører vinterbil nå og har satt bort go'bimmer'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Er der ikke noen som kan legge op kort med X på. Jeg kommer kansje, men er ikke helt sikker endda.....så var greit å vite hvor banen helt nøjagtigt ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 http://www.yr.no/sted/Norge/Akershus/Ul ... arsel.html Da ser det ut som været blir slik til uka:) Det blir nok litt glatt der oppe likevel tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Ble vi ikke enige i at vi tillatter litt andre merker da? Med tanke på at mange sikkert kjører vinterbil nå og har satt bort go'bimmer'n? Jo mener det var muska sa at tillatter andre merker oxo,kanskje jeg heller skal komme med volvo i stedenfor HAHA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 fordi folka som holder ford treff ikke har flere fordtreff i år.... men er det virkelig vanskelig å slippe ut på en bil av annet merke?? har aldri sett ford folka har sliti med å slippe ut noen bmwer også lignende... så burde vel egentlig ikke være noe problem eller? Hvor en kommer du fra Odin ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Nå skal dette være ett treff FOR Bimmers.no sine aktive medlemmer ikke for dem som bare snubler innom fordi dem har hørt om treffet... Vi vil nok slippe inn brukere av Bimmers med annen bil, men jeg ser ikke hensikten at folk med andre intresser (altså FORD) kommer for å kjøre.. Lag deres egne treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Ja, da har sjefen talt. Er enig med at det skal kunne være for bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Jepp det høres bra ut Muska. Skulle det være fritt for andre enn bimmers.no sine AKTIVE, kunne jeg like godt meldt meg inn i NAF eller noe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå